første mave billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jeg kan se en sød lille baby bule ej hvor er det fantastisk.. bliver spænde og se igen når den er større

ja og hvor stor den bliver.
men når jeg kommer længere hen og ved præsis hvor langt jeg er henne har jeg billeder fra tidliger graviditet jeg kan samligne med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

haha okay.
faktis ikke rigtig. for har ikke de typiske tegn har kun de der kramper nederst i maven og det er enlig det.

ved jeg sidst havde mens den 31 december 2010 og den varede til den 8 januar 2011 mere ved jeg ikke, kan ikke mærke når jeg har ægløsning nemlig og har aldrig taget sådan en test.

Så er det også svært. Mit er også bare et skud på tasken ud fra mens d. 25/12, så man ved nok aldrig PRÆCIST hvornår, før man er blevet scannet og det, med mindre man har taget en ÆL-test!

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Så er det også svært. Mit er også bare et skud på tasken ud fra mens d. 25/12, så man ved nok aldrig PRÆCIST hvornår, før man er blevet scannet og det, med mindre man har taget en ÆL-test!

nemlig for lægen kan jo kun sige det sådan ca jo ud fra hvad de kan mærke sig frem til. men scanning er der lang tid til endnu.

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja og hvor stor den bliver.
men når jeg kommer længere hen og ved præsis hvor langt jeg er henne har jeg billeder fra tidliger graviditet jeg kan samligne med.

ja det bliver sjovt af se forskellen det glæder jeg mig da vildt til af se

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ja det bliver sjovt af se forskellen det glæder jeg mig da vildt til af se

gør jeg også. kan allerede nu sige at maven nu er på størrelse med mit første mavebilled den gang og der var jeg godt 10-11 uger henne

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

gør jeg også. kan allerede nu sige at maven nu er på størrelse med mit første mavebilled den gang og der var jeg godt 10-11 uger henne

ja så bliver det super spænde af få afvide hvor langt du er henne 

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ja så bliver det super spænde af få afvide hvor langt du er henne 

ja. men kan ikke få det til at være 10 uger hvertfald. for havde sidst mens den 31 december 2010 hvor den startede og slutted den 8 januar 2011

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja. men kan ikke få det til at være 10 uger hvertfald. for havde sidst mens den 31 december 2010 hvor den startede og slutted den 8 januar 2011

nej du har helt ret jeg vil også sige 4-5uger er du henne  men er det ikke også noget med man får hurtig en lille rund mave anden gang???

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nej du har helt ret jeg vil også sige 4-5uger er du henne  men er det ikke også noget med man får hurtig en lille rund mave anden gang???

nemlig...
jo det syntes jeg også at ha hørt.
men nu må vi jo se hvad lægen siger når jeg har været der.

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

nemlig...
jo det syntes jeg også at ha hørt.
men nu må vi jo se hvad lægen siger når jeg har været der.

jaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.