Say What:0) 30+0 = 10 uger til termin = veer....... igen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Valle81

Så er jeg rundet 30+0 - lige i dag......................... syyyyyyygt vildt og for sulan - der er kun 10 uger til veerne igen - dem er jeg altså ikke helt klar på endnu:0)

Jeg har det godt - vægten er stadig som før jeg blev gravid, men maven er såååååååååååååå tung tung tung.

Vi var til jordemoder for ikke små to uger siden - han blev skønnet til at veje lige knap 1200 gram. Hun mente at hun synes det føltes som om han allerede var plantet ned af i bækken og hun kunne godt forstå at det hele tyngede og især også fordi det er 3. graviditet og så så hurtigt efter hinanden.

Ellers er alt vel.

Håber ialle har det fantastisk.

Knus
Christina, som for 117 gang beklager vores beskidte badeværelses spejl:0) thu hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Muhmi

Fiiin mavse

Anmeld

6. februar 2011

Laulund87

Er du nu også sikker på at du er så langt henne, for det er jeg ikke 

Du er godt nok fin!

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

Hihihi Ih hvor er du fin

Jeg synes heller ikke jeg er klar til veer + fødsel + efterveer lige om snart, og det er da trods alt en smuuule længere siden jeg fødte sidst

Hihi - men synes virkelig du bærer det flot, og så er jeg vildt benorvet over du bare klarer det i stiv arm, når nu også du skal slæbe på en lille prut ved siden af også hehe

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

sikkeda bare en fin mave. kan slet ikke vente på min tager rigtig form

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

Muhmi skriver:

Fiiin mavse

Tak:0)

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

Laulund87 skriver:

Er du nu også sikker på at du er så langt henne, for det er jeg ikke 

Du er godt nok fin!

Hvor er du sød:0)

Jeg har det meget lige som dig - nej så langt kan jeg ikke være henne.

Da jeg var i 20 var der en evighed til termin - men nu 30+0 - puha - så er det jo rundt om hjørnet:0)

Anmeld

6. februar 2011

Laulund87

Valle81 skriver:

Jeg har det meget lige som dig - nej så langt kan jeg ikke være henne.

Da jeg var i 20 var der en evighed til termin - men nu 30+0 - puha - så er det jo rundt om hjørnet:0)

Det går jo voldsomt stærkt

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

Line&Liam skriver:

Hihihi Ih hvor er du fin

Jeg synes heller ikke jeg er klar til veer + fødsel + efterveer lige om snart, og det er da trods alt en smuuule længere siden jeg fødte sidst

Hihi - men synes virkelig du bærer det flot, og så er jeg vildt benorvet over du bare klarer det i stiv arm, når nu også du skal slæbe på en lille prut ved siden af også hehe

Og taaaaaak - jeg prøver at tage det i stiv arm - men havde slet ikke klaret det uden Kennys hjælp og forståelse. For nogle dage er jeg godt nok ikke til at drive til noget - og må bare sove hele dagen. Og så tager Kenny sku unger og mad og det hele i stiv arm:0)

Men det er han jo også nødt til - det er jo vores børn og vores barn:0)

MEn det må sku også være hårdt for dig - du har jo virkelig en der tonser rundt - Anton sover jo stadig op til 3 gange om dagen og sover til natten senest kl 1900 så han giver mig meget overskud:0)

Men gud nej for sevens da - du skal sku da føde lige om meget snart.

Det er så vildt:0)

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

Astasmor skriver:

sikkeda bare en fin mave. kan slet ikke vente på min tager rigtig form

Pift, whut whut, pift igen:0)

Hjertelig monster mega tillykke med den lille i maven:0)

Ej, jeg er bare for ldit på baby i tiden - jeg går sku glip af alt for mange indlæg.

Hvor er det stort - jeg kan slet ikke vente medat følge dig:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.