Udsalg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Hmm, nej. Det er bare dyrt at renovere Valentinsmiddag? Det må du skrive mere om i mail. Jeg fejrer af princip ikke den dag

Ja badeværelse er lækkert men dyrt!

Ja jo vi bruger enhver undskyldning til at fejre hinanden Er ikke sikker på at det lige bliver den 14. men i hverfald i løbet af måneden Glæder mig! Vi går slet ikke op i det, ingen blomster eller kort eller gave... Mere bare en undskyldning for at huske på hinanden som kærester

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ja badeværelse er lækkert men dyrt!

Ja jo vi bruger enhver undskyldning til at fejre hinanden Er ikke sikker på at det lige bliver den 14. men i hverfald i løbet af måneden Glæder mig! Vi går slet ikke op i det, ingen blomster eller kort eller gave... Mere bare en undskyldning for at huske på hinanden som kærester

Nemlig. Jeg skal nok huske dig på det en tilfældig dag

Anmeld

7. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Nemlig. Jeg skal nok huske dig på det en tilfældig dag

LOL nemlig!

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

LOL nemlig!

I promise

Anmeld

7. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

I promise

TAK!

Anmeld

7. februar 2011

smokin

lææækkert tøj altså. men har købt så meget i magasin på tilbud, så må hellere styre mig.

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

TAK!

Velbekomme

Anmeld

11. februar 2011

sne190810

... Hvor lang tid gik der fra i bestilte derinde og til i modtog tøjet?

Det fordi at jeg bestilte noget i søndags, og her idag fredag har jeg stadig ikke set skyggen af det.   Bare om jeg skal give det et par dage mere, eller ringe dertil for at spørge ... Men ved ikke hvor lang tid der 'plejer' at gå, så ville lige høre jer Pengene er trukket for kortet.

Anmeld

11. februar 2011

L.J.L

sne190810 skriver:

... Hvor lang tid gik der fra i bestilte derinde og til i modtog tøjet?

Det fordi at jeg bestilte noget i søndags, og her idag fredag har jeg stadig ikke set skyggen af det.   Bare om jeg skal give det et par dage mere, eller ringe dertil for at spørge ... Men ved ikke hvor lang tid der 'plejer' at gå, så ville lige høre jer Pengene er trukket for kortet.

jeg bestilte også søndag og har modtaget mit idag

Anmeld

11. februar 2011

Ka+Ma=Be

Eeej, jeg ELSKER det tøj! Det er simpelthen så sødt - og hold da op det er billigt.

Synes måske bare det er lidt tidligt for mig at shoppe amok  hehe. Specielt når jeg ikke kender kønnet og ELSKER de lilla og lyserøde sæt hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.