Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en datter på 13 mdr , som vi bare ikke kan få til at spise aftensmad ,( uanset hvad der nu står på menuen )
Er der nogle gode råd at hente ??
Knus Bellinda
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CelinasMommy skriver: Har en datter på 13 mdr , som vi bare ikke kan få til at spise aftensmad ,( uanset hvad der nu står på menuen ) Er der nogle gode råd at hente ?? Knus Bellinda
Hej nu ved jeg ikke hvornår i spiser til aften men jeg havde en lang periode med min datter hvor vi spiste senest kvart over fem for at få noget i hende blev det senere ville hun intet have. Det kan nogen gange være tidspunktet der er galt og ikke maden
hmm... Hvad spiser hun ellers i løbet af dagen? Og hvor mange måltider?
Kan det tænkes hun bare ikke er sulten?
kitra skriver: Hej nu ved jeg ikke hvornår i spiser til aften men jeg havde en lang periode med min datter hvor vi spiste senest kvart over fem for at få noget i hende blev det senere ville hun intet have. Det kan nogen gange være tidspunktet der er galt og ikke maden
Vi spiser normalt kl 17:30.! Synes bare jeg har prøvet alt , så jeg er løbet tør for ide'er , for hvad der evt kan hjælpe /:
jeg ville prøve at spise tidligere eller senere hvis det er muligt jeg kender flere der har haft samme problem hvor tidspunktet har gjort en forskel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128