Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Bellinda89

Har en datter på 13 mdr , som vi bare ikke kan få til at spise aftensmad ,( uanset hvad der nu står på menuen )

Er der nogle gode råd at hente ??

Knus Bellinda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

kitra

CelinasMommy skriver:

Har en datter på 13 mdr , som vi bare ikke kan få til at spise aftensmad ,( uanset hvad der nu står på menuen )

Knus Bellinda 

Hej nu ved jeg ikke hvornår i spiser til aften men jeg havde en lang periode med min datter hvor vi spiste senest kvart over fem for at få noget i hende blev det senere ville hun intet have. Det kan nogen gange være tidspunktet der er galt og ikke maden

Anmeld

6. februar 2011

L.J.L

CelinasMommy skriver:

Knus Bellinda 

hmm... Hvad spiser hun ellers i løbet af dagen? Og hvor mange måltider?

Kan det tænkes hun bare ikke er sulten?

Anmeld

6. februar 2011

Bellinda89

kitra skriver:

Hej nu ved jeg ikke hvornår i spiser til aften men jeg havde en lang periode med min datter hvor vi spiste senest kvart over fem for at få noget i hende blev det senere ville hun intet have. Det kan nogen gange være tidspunktet der er galt og ikke maden

Vi spiser normalt kl 17:30.! Synes bare jeg har prøvet alt , så jeg er løbet tør for ide'er , for hvad der evt kan hjælpe /:

Anmeld

6. februar 2011

kitra

jeg ville prøve at spise tidligere eller senere hvis det er muligt jeg kender flere der har haft samme problem hvor tidspunktet har gjort en forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.