hvordan er det nu lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nej det kan jeg godt forså.. jeg besvimede dog engang hvor jeg blev smækkede ned i gulvet på badeværelset hos op en bule jeg fik men det tror jeg nu desværre ikke jeg slipper for anden gang heller øv øv...

men håber din bliver bedre ind den første

mange tak håber jeg også.

ved hvertfald fra den første af at jeg hele tiden skal ha noget at drikke med mig, i tilfælde af blackouts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

mange tak håber jeg også.

ved hvertfald fra den første af at jeg hele tiden skal ha noget at drikke med mig, i tilfælde af blackouts.

ja det er det gode når man har prøvet det engang ja så husker man det til næste gang

Anmeld

6. februar 2011

Sabina92

B&J skriver:

jaa glæder jeg mig også vildt til af se hvordan min nr 2 bliver når gang tiden kommer her... for de siger jo det ikke er det samme men vil jeg nu gerne for jeg havde det super godt jubii

Hvis "de" siger den ikke er den samme, wooow hvor je glæder mig så

- Denne her graviditet er ved at tage livet af mig, hvis ikke der er det ene galt jamen så er der sku noget andet, hehe.

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

Sabina92 skriver:

- Denne her graviditet er ved at tage livet af mig, hvis ikke der er det ene galt jamen så er der sku noget andet, hehe.

det er sku da træls.
kan da kun håbe det bliver bedre.

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Sabina92 skriver:

hihihihi jeg håber det de siger det er rigtigt for jeg har jo kun en så jeg kan ikke svare jeg håber  bare for mange andre og jeg håber min fødsel ikke var 3 dage og 16 timer hihihihihi anden gang

og håber da også du får en der er meget nemmer når der er så meget øv øv øv men heldig vis kommer der noget vidunderligt ud af det

Anmeld

6. februar 2011

Sabina92

B&J skriver:

hihihihi jeg håber det de siger det er rigtigt for jeg har jo kun en så jeg kan ikke svare jeg håber  bare for mange andre og jeg håber min fødsel ikke var 3 dage og 16 timer hihihihihi anden gang

og håber da også du får en der er meget nemmer når der er så meget øv øv øv men heldig vis kommer der noget vidunderligt ud af det

Hehe ja, håber på en let fødsel, men ud ved jeg jo at han kommer ligemeget hvad hehe (:

Sabina 36+0

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Sabina92 skriver:

Hehe ja, håber på en let fødsel, men ud ved jeg jo at han kommer ligemeget hvad hehe (:

Sabina 36+0

nemlig og det er jo dejligt... men selv om den er hård glemmer man det igen selv om jeg sagde 1månede efter jeg ikke skulle have flere børn fortrød jeg da der var gået 2mdr hihihihihi

Anmeld

6. februar 2011

Silas&Mille

B&J skriver:

jeg spiser og drikker det jeg har lyst til da jeg var gravid dog ikke alkohold hihihihi eller røg. men ellers har jeg gjordt alle de ting som jeg altig gør spiser alm og sundt..

Jeg spiste hvad jeg havde lyst til, men alt med måde 

Stoppede dog med at ryge og drak heller ikke alkohol (fik dog sammenlagt tre glas rødvin i løbet af de sidste 4 måneder) 

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoriSverige skriver:

Jeg spiste hvad jeg havde lyst til, men alt med måde 

Stoppede dog med at ryge og drak heller ikke alkohol (fik dog sammenlagt tre glas rødvin i løbet af de sidste 4 måneder) 

ja okay. de siger jo også en glas i ny og næ ikke skader.

Anmeld

6. februar 2011

Silas&Mille

Astasmor skriver:

ja okay. de siger jo også en glas i ny og næ ikke skader.

nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.