når voksne får tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det mon et tilfælde med mine "symptomer"?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.422 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Caroline86

God eftermiddag kvind- og mandfolk

Jeg har en sjov teori som jeg gerne vil have Jer til at hjælpe mig med at be- eller afkræfte.

Det er jo kendt at børn kan få feber, tynd mave og rød nume, sarte/irriterede slimhinder når de får tænder.

Men er det, det samme med voksne?

Kan I huske hvordan I havde det da I fik Jeres visdomstænder (hvis I har fået dem)?

Jeg har de sidste 2 dage haft lidt feber, hovedpine (måske pga. feberen) og haft tynd mave (sorry)... I formiddags fik jeg pludselig, helt umotiveret, en rift down under da jeg sad og tissede

Her til eftermiddag mærker jeg pludselig at der er brudt en spids igennem inde bagerst i min mund haha.. hvem skulle have troet at mors symptomer skulle være præcis magen til Lauras!?

Er det et tilfælde, eller er der rent faktisk en sammenhæng?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Dansker i England

Nu er det ved at være mange år siden, jeg fik mine visdomstænder, men de eneste gener, jeg kan huske, er, at jeg havde en forfærdelig bide-trang - det var lige før jeg ville have købt en bide-ring til mig selv

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med de andre symptomer, men klart, der kunne være en sammenhæng  

Anmeld

6. februar 2011

Ox.

Jeg har 4 stks visdomstænder, og havde ingen symptomer da jeg fik dem, udover at det gør haaaamrende ondt ..

Anmeld

6. februar 2011

Caroline86

Dansker i England skriver:

Nu er det ved at være mange år siden, jeg fik mine visdomstænder, men de eneste gener, jeg kan huske, er, at jeg havde en forfærdelig bide-trang - det var lige før jeg ville have købt en bide-ring til mig selv

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med de andre symptomer, men klart, der kunne være en sammenhæng  

hahaha.. ja da! Jeg skal da have fat i Lauras bideringe!!!

Anmeld

6. februar 2011

Dansker i England

Caroline86 skriver:

hahaha.. ja da! Jeg skal da have fat i Lauras bideringe!!!

Det kunne være en fantastisk hjælp.  Et lille tip; brug ikke din lillebror some bidering

Anmeld

6. februar 2011

Caroline86

Dansker i England skriver:

Det kunne være en fantastisk hjælp.  Et lille tip; brug ikke din lillebror some bidering

pyhaaa... har heldigvis ingen lillebror jeg kan bruge

Men har en storesøster!? Kan de mon bruges?

Anmeld

6. februar 2011

Caroline86

Ox. skriver:

Jeg har 4 stks visdomstænder, og havde ingen symptomer da jeg fik dem, udover at det gør haaaamrende ondt ..

faktisk rigtigt underligt, men det har ikke gjort vildt ondt denne gang

Men nu er den jo heller ikke helt igennem endnu kun spidsen... hmm!

Desværre husker jeg det som om min tandlæge sagde INGEN af dem ligger rigtigt, så jeg skal vist et smut ind forbi og have taget nye røngten billeder og se om den skal graves ud

Anmeld

6. februar 2011

Dansker i England

Caroline86 skriver:

pyhaaa... har heldigvis ingen lillebror jeg kan bruge

Men har en storesøster!? Kan de mon bruges?

Kunne tænkes - men da jeg fik tænderne, var jeg ca 16 og min lillebror var lige inden for rækkevidde  Desværre var han oftest en sladrehank

Anmeld

6. februar 2011

FrkT

Jeg synes da det lyder meget sandsynligt at der er en sammenhæng, som mor som datter siger man jo tit 

Selv har jeg ikke mærket da jeg fik mine visdomstænder. Har to af dem. Og de fleste af mine veninder har haft helvedes ondt når de fik deres, jeg har slet ikke mærket det, og vidste slet ikke jeg havde fået dem, før tandlægen pointede dem ud for mig for et par år siden..

Anmeld

6. februar 2011

Mka

Jeg var ikke syg da jeg fik mine. Fik en for et år siden og det gjorde sindsygt ondt da der ikke var plads til den, så den måtte ud med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.