Hej piger..
Har et problem med min lille datter. Hun er idag 3 mdr. gammel. Det er på 4. dag hun ikke har haft afføring..
Men I skal selvfølgelig lige have hele historien. Vi har lige været på ferie i 3 uger i Thailand og det har gået rigtig godt! Hun har klaret sig så flot! Vores første dag startede med at vi måtte på sygehuset med kammerat vi havde med derned, og det hele startede så stressende.. Men det det af korte af det lange er at jeg havde ikke nok mælk til min lille skat, og det var jeg selvfølgelig ked af, men der var ikke andet for at købe noget modermælkserstatning til hende i thailand. Og det virkede fint de første 3 dage.. Det skal så lige siges at hun stadig får modermælk og fik det også dernede jeg kombinerede det bare lige lidt med hinanden.. Men så begyndte hun ikke at komme ud med noget i nogle dage og så gav jeg hende lactulose som jeg havde hjemmefra, og så kom hun da af med noget, skøn skøn, og det stod på et par gange dernede.. Det var rigtgi svært når man står dernede og ikke vidste det ene eller det andet, godt at jeg snakker flydende thai så jeg kunne snakke med dem dernede ang. MME. Nu er vi kommet hjem og hun går på hendes 4.dag uden afføring og hun virker til at have det godt, men er bare så bange for det lige pludeslig kommer hvor hun får så meget ondt i maven. Jeg havde prøvet at give hende lactulose igen, men så begyndte hun at kaste op og så lod jeg vær med dette. Det virker som om hun ikke rigtig kan have maden i sig, hun er også begyndt at spise enormt meget i forhold til før, og det skal også lige siges at jeg er holdt op med at give hende det MME fra Thailand da jeg er bange for at det er det der gør at hun har fået forstoppelse. De sidste par dage har hun kun fået modermælk. Grunden til jeg fortsatte med at give hende MME det var mere så hun ikke er så afhængige af mig og havde det egentlig okay med at jeg kunne kombinere det med hinanden. Jeg er blevet anbefalet til at købe NAN HA1 og Allomin (den grønne), er der nogen der har erfaringer med dette? Hvad kan jeg gøre så min lille pige kan komme af med noget?? Har simpelthen prøvet alt muligt.. cyklet med hende massere hendes mave.. Håber at i har nogle gode tips inden jeg ringer til sundhedsplejersken, men det kunne være rart med ips fra jer herude, i plejer at være behjælpelig. Og er det egentlig normalt at sådan en lille en kan gå i så mange dage uden at komme af med noget?
Hilsen den bekymret mor..
Anmeld