6 uger til termin??! 
Hvor blev tiden af?
Nåh, herhjemme går det stadig godt, og jeg har ikke ret tit lyst til at brokke ret meget
At hormornerne så gør mig til en tikkende bombe at bo sammen med er en anden snak!
Det har længe føltes som om, at lillemanden var sunket helt vildt ned i bækkenet, for jeg blev ikke sparket så meget i ribbenene, og halsbranden var næsten forsvundet. Nu føles han overhovedet ikke "sunket" længere, men det kan jo også bare være det er fordi han er større 
Officielt har jeg først barsel d. 20. i denne måned. Men de andre på holdet laver eksamensforberedelse, og næste år skal jeg starte 1. feb. og får altså al undervisningen igen, så jeg er ikke den mest tilstedeværende studerende i disse dage
Jeg magter simpelthen ikke at komme op før 9.30... Heldigvis kan jeg gå fra på fredag, pga. vinterferie, og får yderligere et par dage serveret, i det de andre har skemafri onsdag og torsdag. Fredag skal de have problemformuleringer godkendt, så altså går jeg faktisk på barsel på ... tirsdag. (!!) Det har jeg bare talt ned til, og set frem til siden før jeg blev gravid 
Ellers har jeg det faktisk godt. Mine kiropraktorbesøg kan ikke undværes, og jeg kan mærke i hoften, at det er godt der er en aftale imorgen
Natten til fredag, og også til lørdag, sov jeg SÅ dårligt! Og ikke ret meget heller. Kunne ikke ligge på nogen måde uden at få ondt, kunne slet ikke falde i søvn og vågnede konstant hvis jeg endelig faldt hen. Igår planlagde vi så et lidt aktivt program, og da jeg ramte min pude kl. 23 igår, faldt jeg i søvn med det samme. Var oppe på wc 4 gange, men vågnede først rigtig halv ti..
Så jeg har nok trængt 
Torsdag er der 3. og sidste lægebesøg, og næste mandag JDM. Lidt fjollet at det ligger så tæt, men "de" kan åbenbart ikke blive helt enige om, hvem der skal tilse mig hvornår
Og jeg hører hjertelyd begge gange, så jeg er ligeglad 
Rigtig god søndag alle sammen!