34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

AnneBJ

6 uger til termin??! 

Hvor blev tiden af?

Nåh, herhjemme går det stadig godt, og jeg har ikke ret tit lyst til at brokke ret meget At hormornerne så gør mig til en tikkende bombe at bo sammen med er en anden snak!

Det har længe føltes som om, at lillemanden var sunket helt vildt ned i bækkenet, for jeg blev ikke sparket så meget i ribbenene, og halsbranden var næsten forsvundet. Nu føles han overhovedet ikke "sunket" længere, men det kan jo også bare være det er fordi han er større

Officielt har jeg først barsel d. 20. i denne måned. Men de andre på holdet laver eksamensforberedelse, og næste år skal jeg starte 1. feb. og får altså al undervisningen igen, så jeg er ikke den mest tilstedeværende studerende i disse dage Jeg magter simpelthen ikke at komme op før 9.30... Heldigvis kan jeg gå fra på fredag, pga. vinterferie, og får yderligere et par dage serveret, i det de andre har skemafri onsdag og torsdag. Fredag skal de have problemformuleringer godkendt, så altså går jeg faktisk på barsel på ... tirsdag. (!!) Det har jeg bare talt ned til, og set frem til siden før jeg blev gravid

Ellers har jeg det faktisk godt. Mine kiropraktorbesøg kan ikke undværes, og jeg kan mærke i hoften, at det er godt der er en aftale imorgen Natten til fredag, og også til lørdag, sov jeg SÅ dårligt! Og ikke ret meget heller. Kunne ikke ligge på nogen måde uden at få ondt, kunne slet ikke falde i søvn og vågnede konstant hvis jeg endelig faldt hen. Igår planlagde vi så et lidt aktivt program, og da jeg ramte min pude kl. 23 igår, faldt jeg i søvn med det samme. Var oppe på wc 4 gange, men vågnede først rigtig halv ti.. Så jeg har nok trængt

Torsdag er der 3. og sidste lægebesøg, og næste mandag JDM. Lidt fjollet at det ligger så tæt, men "de" kan åbenbart ikke blive helt enige om, hvem der skal tilse mig hvornår Og jeg hører hjertelyd begge gange, så jeg er ligeglad

Rigtig god søndag alle sammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Sofia

34+0 Jubii, så er lungerne HELT klar Det er skønt du ikke behøver være den aktive studerende lige nu, og sikke fin maven bliver, der ligger han godt inde den lille spirrevip

Anmeld

6. februar 2011

Maria-s

Åhh ja de sidste dage op til barsel kan BARE trække tænder ud! Jeg har godt nok også bare NYDT den her lille uge jeg nu har haft barsel. Det der med at kunne sove til man ikke føler for at sove mere, er bare dejlig. Især hvis man har haft en lidt træls nat med masser af uro i kroppen og plukveer!

Jeg nyder SÅ meget at gå herhjemme. Jeg kan godt mærke at kroppen er noget belastet af graviditeten efterhånden, så der skal hviles jævnligt, men ellers så går jeg og sysler med mine syprojekter og kan slet ikke vente med at gå igang med det næste og næste og næste og næste...!  Jojo jeg burde nok også lave lidt flere af de huslige pligter, men altså. LIGE NU der nyder jeg bare, så her i næste uge må jeg blive lidt mere husmor-agtig (nu har min kæreste også haft fri det meste af ugen, så mange af de huslige ting har vi lavet sammen).

På tirsdag der skal jeg til 4. JM besøg og derefter skal jeg mødes med en gammel veninde som jeg ikke har set i mange, mange år. Og jeg skal se hendes smukke lille prins som hun blev mor til i November mener jeg det var, så det bliver bare så dejligt at ses

Jeg synes jeg har fået det meget bedre i kroppen efter jeg er gået på barsel, emn det er vel klart når man pludselig kan tage alt i sit eget tempo.

Hvor er det nogle fine mavebilleder Er sikker på der er lunt og godt derinde. Ja der er bare ikke lang tid til vi RIGTIG skal være mødre!!.... Det er sgu lidt vildt synes jeg. Nu her. Lige pludselig er vi ved at være ved "vejs ende". Jeg synes ikke det er såååå længe siden vi fortalte vores forældre at de skulle være bedsteforældre!.... Men det er jo bare dejligt at man kan se tilbage på det, på den måde

Også rigtig god søndag til dig

Anmeld

6. februar 2011

Kit

Flot babyhule

Hvor er det dejligt med snarlig barsel, så kan man bedre overskue de nætter, hvor man sover af pommern til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.