Spiser hver 3 time ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

morethanperfect

Heej <3

Min søn er begyndt og spise 230 Ml. hver 3. time ca. hvilken jeg syns er vildt meget .. Når han er lagt i seng vågner han også hver 3 time og vil ha mad så han får næsten ingen sammenhængende søvn 

Han er kun lige blevet 13 uger så det er vel for tidligt med noget som helst der mætter ?? 

Er der nogen der har nogle gode idéer ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

morethanperfect

Slet ingen??? 

Anmeld

6. februar 2011

Betteisen

Rådfør dig med din sundhedsplejerske mht opstart af grød. Jeg startede tidligt (hun var lige omkring 3. mdr.) netop fordi hun var vågen hver 2½ time om natten. Hun kunne dog ikke drikke så meget som din søn... Men sundhedsplejersken gav grønt lys for grødopstart.

Anmeld

6. februar 2011

Mia&Allan

morethanperfect skriver:

Heej <3

Min søn er begyndt og spise 230 Ml. hver 3. time ca. hvilken jeg syns er vildt meget .. Når han er lagt i seng vågner han også hver 3 time og vil ha mad så han får næsten ingen sammenhængende søvn 

Han er kun lige blevet 13 uger så det er vel for tidligt med noget som helst der mætter ?? 

Min datter havde også sådan en periode da hun var omkring de 3mdr.. Det tog 14dage og så var hun tilbage ved normal  Men prøv evt at snakke med SP hvis du har behov for det.

Anmeld

6. februar 2011

morethanperfect

Okay mange tak for svar piger ! Ringer til Sp i morgen

Anmeld

6. februar 2011

Davidsen87

Ikke hyle  Min søn er oppe og spise hver 2 time helt natten og han er 5 månder Og har desværre altid gjordt det

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Heej <3

Begynd at give ham noget vælling, til natten...du kan også godt give lidt tynd grød til frokost, men prøv med vælling først.
det afhænger jo også af om han er en stor og kraftig dreng, så skal der jo noget til.
Hvor stor var han da han blev født?

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

morethanperfect

Davidsen87 skriver:

Ikke hyle  Min søn er oppe og spise hver 2 time helt natten og han er 5 månder Og har desværre altid gjordt det

Hoolda op .. Vildt ! :O Nej jeg skal ikke brokke mig så

Anmeld

6. februar 2011

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Begynd at give ham noget vælling, til natten...du kan også godt give lidt tynd grød til frokost, men prøv med vælling først.
det afhænger jo også af om han er en stor og kraftig dreng, så skal der jo noget til.
Hvor stor var han da han blev født?

Kærligst
Sussie

Jaa okay .. Gav ham nemlig det vælling dér men så stoppede jeg med det igen fordi folk sagde det var for tidligt .. Men nu når han næsten er 4 mdr. kan jeg vel godt begynde og gi ham lidt

Jamen han var 53 cm. og vejede 3310 ..

Han er nu 61 cm , og vejer 7200 ..

Han er ikke vildt tyk , mere lang .. Og ved faktisk ikke hvor alt det mad blir af , for han gylper ikke særlig meget ?? 

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Jaa okay .. Gav ham nemlig det vælling dér men så stoppede jeg med det igen fordi folk sagde det var for tidligt .. Men nu når han næsten er 4 mdr. kan jeg vel godt begynde og gi ham lidt

Jamen han var 53 cm. og vejede 3310 ..

Han er nu 61 cm , og vejer 7200 ..

Han er ikke vildt tyk , mere lang .. Og ved faktisk ikke hvor alt det mad blir af , for han gylper ikke særlig meget ?? 

Giv du ham bare vælling..han er rigeligt stor til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.