Mad til vuggestuebarn 7-7½ måned - hvad giver i med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

XXSS

Albertesmor skriver:

Jeg tror altså at alle vuggestuer hvor de ikke har valgt madordningen fra får mad

Nu har jeg spurgt i vuggestuen og man skal selv have mad med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, at I selv skal have mad med - det troede jeg var obligatorisk med mindre, at der var madordning

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

Nalle skriver:

Hvorfor skal du selv have mad med?

Min søn startede for en uge siden, der var han lidt under 8 måneder.

Han vil ikke rigtigt spise alm mad endnu, så de har købt det grød han spiser dernede.

Ingen mad på vuggestuens regning, vi skal selv have det med - jeg har lige spurgt dem, da jeg jo selvfølgelig blev i tvivl, da mange af jer skrev, at de fik maden. Så det er bare ærgeligt.

Anmeld

10. februar 2011

Skouboe

En stor del af landets vuggestuer stemte nej til den statens madordning i efteråret, og for de vuggestuer betyder det at man selv skal have mad med. Til gengæld er prisen så faldet. I vores vuggestue faldt prisen næsten 600 kr pr. Måned, og det kan jeg altså smøre meget lækker madpakke for. Verd. Maden: hvis hun er vant til grød, er der ingen grund til at ændre på det. Du laver bare grøden hjemmefra, så de lige kan varme den med lidt vand, det er ganske nemt.

Anmeld

10. februar 2011

Nalle

Tanja78 skriver:

Ingen mad på vuggestuens regning, vi skal selv have det med - jeg har lige spurgt dem, da jeg jo selvfølgelig blev i tvivl, da mange af jer skrev, at de fik maden. Så det er bare ærgeligt.

Det lyder godt nok underligt

Nede ved os sagde de " selvfølgelig køber vi det mad han spiser, når han ikke rigtigt vil have alm mad endnu "

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

Nalle skriver:

Det lyder godt nok underligt

Nede ved os sagde de " selvfølgelig køber vi det mad han spiser, når han ikke rigtigt vil have alm mad endnu "

Ja, det er da også irriterende. Men hun fortalte, at forældrene tager det mad med deres børn spiser og så giver/laver de det selvfølgelig selv til dem.

Vi har også en forældreordning, der hedder sig, at vi hver især som forældre har en hel uge, hvor vi har brød og smør med til ungerne.

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

Skouboe skriver:

En stor del af landets vuggestuer stemte nej til den statens madordning i efteråret, og for de vuggestuer betyder det at man selv skal have mad med. Til gengæld er prisen så faldet. I vores vuggestue faldt prisen næsten 600 kr pr. Måned, og det kan jeg altså smøre meget lækker madpakke for. Verd. Maden: hvis hun er vant til grød, er der ingen grund til at ændre på det. Du laver bare grøden hjemmefra, så de lige kan varme den med lidt vand, det er ganske nemt.

Her er prisen ikke faldet, den er stadig den samme. Vi har lige stemt nej til madordningen, så jeg tror ikke, at det er i forbindelse hermed, det har åbenbart altid været sådan dernede.

Så jeg må selvfølgelig bare give hende noget kartoffelmos og grød med, andet er der ikke for, men det er jo rart at vide sådan noget inden man starter op.

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

MoarHvidovre skriver:

Øv, at I selv skal have mad med - det troede jeg var obligatorisk med mindre, at der var madordning

Ja især når de er små, så kunne jeg godt tænke mig at de havde haft lidt grød. Det er fint for mig selv at lave min store piges madpakke, men hun spiser jo også alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.