Øv altså en træls start.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Diana...

Ja lige et brokke indlæg her fra. 

Om 6 dage er Nadia 1 måned gammel det er jo helt vild. Og hun har næsten været syg hele sit liv  

På den måned har vores søn Lucas kun været i DP 2 dage ellers har han også været syg resten af tiden.

Jeg havde sådan glædet mig til jeg havde født og kunne lave noget igen andet end at være senge liggende. Jeg nød de første 2 dage efter jeg havde født MEN så fik jeg så en kæmpe gang opkast/diare i et par dage hvor jeg virkelig var syg og besvimet og havde feber osv. Men det gik så over og jeg blev syg med den vildeste forkølelse også ond i halsen at jeg ikke kunne snakke, det er så først ved at gå væk nu. 

Lucas min søn bliver forkølet allerede første dagen han kommer hjem fra DP efter fødslen og begynder meget hurtigt at udvikle sig med hoste feber opkast osv. Vi får ham tjekket hos vagtlægen 3 gange men der var ikke så meget der kunne gøres andet end at se tiden and. Han var så endelig begynd at få det bedre og yes tænkte jeg nu skal vi snart ud og hygge og nyde lillesøsters ankomst og barsel osv MEN nææ nej det skulle vi ikke. Hans ene øre begynder så at væske HELT vild for et par dage siden (han har dræn i begge øre) Jeg tænker nåå ja det er MØB men han var ikke så påvirket af det pga dræn skønt, i fredags bliver han så lidt mere pyldret og får lidt feber og jeg ringer til lægen for det må lige undersøges så. Det viser sig så at det ene dræn er røget ud og det andet er næsten røget ud. De poder ham så for at tjekke om han har MØB og det får vi så svar på mandag. Han får det så være igår lørdag og han får lidt pernodil. Her i nat vågner han så med 39,9 i feber og den vildeste hoste GRRR helt sikker MØB nok på begge øre tænker jeg og hosten er ikke som RS-virusen heldigvis men nok mere som halsbetændelse ØV ØV. Vi får ham til at sove så vi må lige til vagtlægen i morgen tidlig IHHH. 

Claus er sluppet lettest fra det han er forkølet og har haft feber en enkelt aften. 

Nadia Bliver forkølet lige efter Lucas og begynder også at hoste vi få hende tjekket hos vagtlægen de 3 gange vi afsted med Lucas for jeg er bange for hun havde fået RS-virus, men de kikker bare lige hurtigt på hende og sige det fint. Søndag under håndbold begynder hun at kaste op og trække vejret anderledes så afsted igen og vi bliver så indlagt med RS-virus ØV ØV Vi kommer hjem 4 dage efter og hun har det lidt bedre vi kæmper stadig med den grimme hoste som gør så skide ond på hende. Nu jeg så bare bange for hun skal blive smittet igen ihh. Og så lider hun rigtig meget af luft i maven så hun kæmper noget med mave smerter også 

Lucas har ikke rigtig ville mig efter de 4 dage på hospitalet det tydeligt at han føler en form for svigt så det kæmper jeg med lige nu. 

Jeg er så træt af sygedom og gider det bare ikke mere siden 1 dec tror jeg Lucas har været afsted max 2 uger i dp og det har ikke været samhængende. 

Jeg vil bare så gerne i gang med at nyde min barsel og nyde min familie fuld ud. Med det virker bare som om nå det ene er på vej væk kommer det næste bare 

Jeg vil have noget varme NU 

Undskyld et brokke indlæg men fik lige nok nu hvor jeg sidder oppe med 2 syge børn!

Knus en TRÆT mor som lige nu synes det hele er øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

PeruBaby

Puha, sikke en omgang i har været/er igennem. Det kan man da næsten ikke holde til!!! Jeg sender jeg en masse positiv energi og varme, så I snart bliver raske alle sammen

Anmeld

6. februar 2011

piadas

Nøj, hvor træls! Ja, det er ikke lige det, man forventer! Det må da også have tæret på jeres kræfter...

Jeg håber godt nok snart, I kommer ovenpå igen og lille Nadia giver sig til at tage på, så I ikke også skal gå og bekymre jer om det. Det lyder jo til, at der er nok andet at bekymre sig om...

God bedring og et stort fra mig!

Anmeld

6. februar 2011

Sofia

Det lyder bare så hårdt Diana, håber virkelig I snart bliver friske og raske igen! Positive tanker herfra.

Anmeld

6. februar 2011

Mettemus

Øv hvor en træls omgang! Du får lige et trøstekram herfra. Håber i snart er på højkant igen. God bedring,

Anmeld

6. februar 2011

Maria-s

Hvor er det da bare ØV!! Jeg kan jo ikke rigtig gøre noget, kun håbe for dig at I snart har taget jeres del af sygdom for det næste lange, LANGE stykke tid. Mange krammere herfra.

Anmeld

6. februar 2011

DK

Øvvvvv...Hvor er det træls og synd for jeres lille familie! Jeg håber snart at foråret kommer og med den en dejlig sygdomsfri barsel! Det trænger i vist til!

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Puha da! I har vist fået hvad I skulle have nu - håber I snart er friske og raske alle sammen, så I kan nyde hinanden, og isærdeleshed lillesøster! 

Anmeld

6. februar 2011

Marco2

Ville gerne have skrevet en længere besked med nogle bevingede ord, men er så træt og min hjerne er fyldt med vat så det bliver bare til:  og håber at det snart vender for Jer så I kan glæde Jer og få en ordentlig start på det nye famililiv!!

AG

Anmeld

6. februar 2011

JonTri

Vil bare lige gi et knus og håber som dig på snarlig forår! Hellere fluer og myg, end lungebetændelser og snot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.