Vil overraske min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Carina1977

Min søn er idag taget til Thailand sammen med sin far. Han kommer hjem igen om lidt over 2 uger. Som nogen af jer ved, har han været ret ked af det, fordi han alligevel ikke skal være storebror. Jeg vil gerne overraske ham, det synes jeg han har brug for. Samtidig vil det også være godt for mig, at jeg har noget at rode rundt med, så jeg får tankerne over på noget andet.

Først og fremmest skal jeg have ryddet op på hans værelse og kasseret mange ting. Jeg skal have ryddet ud i det han er blevet for stor til.

Jeg tænker på at få lavet et teenage-værelse. Han er kun 10½ år, men han er næsten kommet over det der lege-stadie. Han leger primært med lego, men ellers leger han ikke som sådan. Min plan er at han skal have en dvd-afspiller og så skal der hænges nye gardiner op. Men hvad kan man ellers gøre? Er der nogen der har nogle gode forslag/ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

bøgelund

Carina1977 skriver:

Min søn er idag taget til Thailand sammen med sin far. Han kommer hjem igen om lidt over 2 uger. Som nogen af jer ved, har han været ret ked af det, fordi han alligevel ikke skal være storebror. Jeg vil gerne overraske ham, det synes jeg han har brug for. Samtidig vil det også være godt for mig, at jeg har noget at rode rundt med, så jeg får tankerne over på noget andet.

Først og fremmest skal jeg have ryddet op på hans værelse og kasseret mange ting. Jeg skal have ryddet ud i det han er blevet for stor til.

Jeg tænker på at få lavet et teenage-værelse. Han er kun 10½ år, men han er næsten kommet over det der lege-stadie. Han leger primært med lego, men ellers leger han ikke som sådan. Min plan er at han skal have en dvd-afspiller og så skal der hænges nye gardiner op. Men hvad kan man ellers gøre? Er der nogen der har nogle gode forslag/ideer?

for det første er jeg meget ked af jeres tab. det kan man slet ikke sætte sig ind i.. 

syns det lyder som en rigtig god ide, at overraske ham. jeg tænker lidt, at du kunne købe nogle billetter til en tur i legoland her i vinterferien. det vil han da syns var rigtig hyggeligt. med en tur bare jer to.. 

som du kunne lægge på hans nye værelse, så han finder dem når han går derind..  

Anmeld

5. februar 2011

ooo

Det lyder som en super ide.

Hvad med nogle plakater med noget der interesserer ham, nye bøger der er alderssvarende (hvis han kan lide at læse) og ting i den dur?

Anmeld

5. februar 2011

Carina1977

bøgelund1 skriver:

for det første er jeg meget ked af jeres tab. det kan man slet ikke sætte sig ind i.. 

syns det lyder som en rigtig god ide, at overraske ham. jeg tænker lidt, at du kunne købe nogle billetter til en tur i legoland her i vinterferien. det vil han da syns var rigtig hyggeligt. med en tur bare jer to.. 

som du kunne lægge på hans nye værelse, så han finder dem når han går derind..  

Han kommer først hjem efter vinterferien  men det er en god ide, tak

Ja det er hårdt, men det er 2 dage siden at jeg fik at vide at der ingen hjerteblink var, og har vist fået det meste ud af systemet nu. Nu skal jeg bare have overstået den udskrabning, og så regner jeg med at jeg kommer bedre ovenpå igen bagefter. Min søn fik heldigvis grædt ud både torsdag og fredag, og derefter virkede det til at han var mere afklaret med det. Men han fortjener en god overraskelse, at der sker noget positivt også.

Tak for dit råd endnu engang

Anmeld

5. februar 2011

Carina1977

Metchen skriver:

Det lyder som en super ide.

Hvad med nogle plakater med noget der interesserer ham, nye bøger der er alderssvarende (hvis han kan lide at læse) og ting i den dur?

Rigtig god ide  han er helt vild med Star Wars.....så måske kunne jeg finde noget med det. Han læser også meget, men mest som godnat-læsning. Han er en rigtig god læser, så måske man skulle overveje nogle ungdomsbøger eller noget i den stil.

Nu har jeg da lidt at tænke videre over, tak

Anmeld

6. februar 2011

klmf

Nu ved jeg ikke hvor meget plads der er, men måske sådan et hyggehjørne med store puder, et bord, musikanlæg og DVD-afspilleren. Multimediehjørnet Så er der lagt op til hygge med kammeraterne eller alene Hvis det var indretning du tænkte på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.