Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
siger jeg JA til min drømmefyr og vores datter får sit navn besejlet
Lørdag den 12. feb. 2011 skal vores datter døbes, og vi skl giftes. Kl. 15.00 går jeg op af kirkegulvet (i den smukkeste kjole, og manden har IKKE set den, og ser den først når jeg går op imod ham) og giver ham mit JA
Ihh hvor jeg glæder mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: siger jeg JA til min drømmefyr og vores datter får sit navn besejlet Lørdag den 12. feb. 2011 skal vores datter døbes, og vi skl giftes. Kl. 15.00 går jeg op af kirkegulvet (i den smukkeste kjole, og manden har IKKE set den, og ser den først når jeg går op imod ham) og giver ham mit JA Ihh hvor jeg glæder mig
Ej hvor lyder det romantisk! Sikke et prinsesse bryllup.
Jeg ønsker jer alt held og lykke fremover
Ej hvor lyder det romantisk! Sikke et prinsesse bryllup. Jeg ønsker jer alt held og lykke fremover
1000 tak Bliver også spændende den 17 for Jer har du en fornemmelse af kønnet???
ihh det bliver så spændende.. jeg glæder mig helt vildt til at se en masse billeder af dig.. jeg er sikker på, at du bliver den smukkeste prinsesse. og det vil din kommende mand os syntes..
håber i får en helt fantastisk dag..
bøgelund1 skriver: ihh det bliver så spændende.. jeg glæder mig helt vildt til at se en masse billeder af dig.. jeg er sikker på, at du bliver den smukkeste prinsesse. og det vil din kommende mand os syntes.. håber i får en helt fantastisk dag..
Tak søde
Nadia&Daniel skriver: 1000 tak Bliver også spændende den 17 for Jer har du en fornemmelse af kønnet???
Jeg har en fornemmelse af det bliver en pige, min kæreste tror dreng, i har også været så frække at lave os et lille væddemål om hvad kønnet bliver
Stort tillykke med det ... Håber i får en rigtig god og dejlig dag ... Glæder mig til og se en masse fine billeder ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128