udredning for ADHD som 32-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Anonym trådstarter

Godaften,

Håber der er nogle herinde som har erfaringer med voksne og ADHD.

Sagen er den at vi har en stærk mistanke om at min mand har ADHD, vi vil i hvert fald meget gerne have ham udredt for det. Har søgt på nettet og der står ikke ret meget om voksne og ADHD.

Vi ringede til hans læge for at få en tid til en snak om det her og evt en henvisning. Lægen nærmest grinede af min mand og sagde at det v ar altså noget man konstaterede inden børn blev 7 år. Tænker at det sikkert TYPISK er der man opdager det, men der har ikke været så meget fokus på det da min mand var barn, men det udelukker vel ikke at man sagtens kan have det som voksen?

Er her nogen herinde med ADHD som kender udrednings proceduren og hvad skal man slå på overfor sin læge for at blive hørt?

Har skrevet som anonym, da jeg ikke vil "udstille" min mand uden hans accept :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Anonym trådstarter

5. februar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Op

Du skal lægge den i ordet er frit , ikke mange kigger herinde og den kommer ikke på forsiden

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Du skal lægge den i ordet er frit , ikke mange kigger herinde og den kommer ikke på forsiden

Mange tak for hjælpen. Kunne godt se den ikke kom frem på forsiden så prøvede et nyt sted og der virkede det Men nu ved jeg ikke hvordan man sletter dette indlæg?

Anmeld

5. februar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Mange tak for hjælpen. Kunne godt se den ikke kom frem på forsiden så prøvede et nyt sted og der virkede det Men nu ved jeg ikke hvordan man sletter dette indlæg?

Du kan ikke slette dette men det er også ligegyldigt   opret et nyt under ordet er frit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.