New hair..he.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

qp

Shibby skriver:

Tanken er supersød

Jeg søger en kjole.. En der ikk får mig til at ligne en fed hval..Bruger str 44 og det er åbenbart ret begrænset hvad man kan få når man er plus pige! Ikk fair! Så håber jeg finder noget inde i københavn i morgen..tvivler,men håber

Prøv Moonsoon (tror jeg det hedder) de har en forretning på strøget og en i Frb Centret der kan du få store flotte kjoler til ok priser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Shibby

hvad med størrelserne?

Sys det er nederlag på nederlag at kigge butikker hvor der kun er fedt tøj til tynde piger

Anmeld

10. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg synes det klæder dig ikke og have så mørkt hår..

Anmeld

10. februar 2011

Malene84

Shibby skriver:

Som mange ved plejer mit hår at være sort eller rødt. Bare for at prøve noget nyt vil jeg ha det lyst! Skal i føtex i morgen for at finde et afblegningsmiddel og en blond farve at proppe i bagefter Går det helt galt blir det farvet brunt

Her er resultatet..sofare

eeeeeej søde... stop dog der!!! Jeg synes det er vildt pænt til dig

Anmeld

10. februar 2011

Kamulla

jeg har selv haft helt sort hår... og er blond naturligt... jeg har fået afblegning 1 gang af striber med hætte hos frisøren... MEGET pænere... og mere naturligt hvis du spørg mig.. desuden skal du holde en pause på 1-1½mdr før du farver igen ellers smadre du dit hår fuldstændigt!!!

min er nu sådan en blanding af conjak, sort og lyst i en masse striber... skal snart have 2. omgang... men ok hvis du da ville ødelægge dit hår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.