Scanning i Randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.556 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Frk.S

Hej.

Jeg er i dag 11+0, og går spændt og venter på nakkefold-scanningen.

Da jeg har læst om flere herinde der selv skulle booke tid, spurgte jeg min læge direkte om jeg skal skulle ringe og booke tid. Han sagde at det skulle jeg ikke, der ville komme en indkaldelse.

Jeg har i dag modtaget indkaldelse til 1. jordemoderbesøg, men stadig intet til NF scanning. 

Til jer der er scannet i Randers, fik i automatisk indkaldelse, og hvor langt var i henne da i skulle til scanning?

Jeg er ved at blive lidt utålmodig, da det jo må være snart jeg skal have den foretaget, og det ville være rart at vide det i forhold til arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Majbriteriksen

Jeg fik den sendt automatisk. Men jordemoder besøget skulle jeg selv ringe besked om. (gik til jordemoder i Hadsund)

Anmeld

5. februar 2011

Frk.S

Majbriteriksen skriver:

Jeg fik den sendt automatisk. Men jordemoder besøget skulle jeg selv ringe besked om. (gik til jordemoder i Hadsund)

Ok, tak.

Jeg skal nok bare prøve at væbne mig med lidt mere tålmodighed. Men det er svært.... glæder mig sådan til den scanning.

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

Kan jeg virkelig godt forstå. Det er også mega stort at se baby på skærmen. Jeg blev aldrig træt af det og jeg blev scannet 8-10 gange med den yngste. Hvornår er det man skal være scannet inden ang. nakkefolden?

Tænker bare, hvis det var mig kunne jeg godt have fundet på at ringe til sekretæren og høre om de har fået en henvisning fra din læge og om der er afsat tid, for du er nervøs for om du er glemt.

Det er dit 1 barn?

Anmeld

5. februar 2011

lulleh

jeg fik det sendt med posten. både indkaldelse til Nf og md scanning og til jdm..
har læge i randers kommune men bor selv i favrskov kommune. så mon ikke du selv lige skal ringe ind til gyn ? på randers sygehus for at være sikker på det ikke er en fejl

Anmeld

5. februar 2011

Frk.S

Majbriteriksen skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå. Det er også mega stort at se baby på skærmen. Jeg blev aldrig træt af det og jeg blev scannet 8-10 gange med den yngste. Hvornår er det man skal være scannet inden ang. nakkefolden?

Tænker bare, hvis det var mig kunne jeg godt have fundet på at ringe til sekretæren og høre om de har fået en henvisning fra din læge og om der er afsat tid, for du er nervøs for om du er glemt.

Det er dit 1 barn?

Ja, jeg har også tænkt, at hvis der ikke er kommet et brev på mandag, så prøver jeg lige og ringe og høre om de har fået henvisningen - bare for en sikkerheds skyld. Det skal vist nok være inden udgangen af uge 13, så der er jo ikke lang tid at løbe på.

Ja, det er mit 1. barn.

Anmeld

5. februar 2011

Bare-mig

Jeg blev indkaldt pr brev. På Randers scanner de NF mellem 11+4 og 13+6. Men ring da lige på mandag og sikre dig at du er i deres system du skal være opmærksom på at der er bestemt telefon tid til at snakke med sekretæren - du kan se tiderne på sygehusets hjemmeside under gyn afd..

Anmeld

7. februar 2011

Frk.S

Så fik jeg såmænd indkaldelsen i dag (TÅLMODIGHED!!! )

Jeg skal til NF-scanning d. 16/2, så jeg havde jo ret i at det var snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.