Betterøv 41+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Missi

Hey piger

Ja der vist ikke så meget andet at sige end nu må bettemanden bare gerne snart komme ud - men stadig ingen tegn på at han kommer ud af sig selv - skal igangssættes på mandag  weeeee hehe

Så enten mandag eller tirsdag får vi vores lille skat at se
Tiden her de sidste par uger har været enormt lange, og er træt hele tiden - at gå over tid har sku været en kæmpe prøve hehe

Håber i har en god weekend

Kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Den lykkelige

Hvor er du bare fin og flot..

Kan godt forstå du er utålmodig.. men hvor fedt mandag eller tirsdag

Anmeld

5. februar 2011

twinny

fin mave....

Held og lykke på mandag...

Anmeld

5. februar 2011

MIWULA

Fin mave.  OG held og lykke mandag.

Anmeld

5. februar 2011

JustAnotherName

Hey piger

Ja der vist ikke så meget andet at sige end nu må bettemanden bare gerne snart komme ud - men stadig ingen tegn på at han kommer ud af sig selv - skal igangssættes på mandag  weeeee hehe

Tiden her de sidste par uger har været enormt lange, og er træt hele tiden - at gå over tid har sku været en kæmpe prøve hehe

Kram

Øjj, det er ulideligt at vente længere, når først terminsdatoen er passeret.

Jeg kan godt forstå at du er træt, og bare gerne snart vil have ham ud og i dine arme. Men husk nu at samle lidt kræfter til at "lave hans fødselsdag"!

Og sikke i øvrigt en rigtig flot overtids-mave

Anmeld

5. februar 2011

bagger26

Åhhh gud Christina er du allerede så langt..  Ja jeg er nok lidt langsomt opfattende, har bildt mig selv ind det først var om et par mdr hehe.. Men kunne godt forstille mig tiden sneglede sig afsted for dig.. Kan huske det, jeg har jo været samme sted, jeg fødte Sofia da jeg var 41+5, hooooold nu op ventetiden var lang..

Men jeg krydser finger for fødslen går igang NU!! hehe, glæder mmig til at se lillemanden...

Anmeld

5. februar 2011

Missi

bagger26 skriver:

Åhhh gud Christina er du allerede så langt..  Ja jeg er nok lidt langsomt opfattende, har bildt mig selv ind det først var om et par mdr hehe.. Men kunne godt forstille mig tiden sneglede sig afsted for dig.. Kan huske det, jeg har jo været samme sted, jeg fødte Sofia da jeg var 41+5, hooooold nu op ventetiden var lang..

Men jeg krydser finger for fødslen går igang NU!! hehe, glæder mmig til at se lillemanden...

Hehe ja tiden tak jo flyve fra en : og det har den her graviditet osse for mig - syntes ikke det så lang tid siden jeg fandt ud af jeg var gravid hehe - Jeg er osse 41+5 på mandag, hvis jeg ikke føder inden selvf. men der er jo ingen granti for at det overhovedet hjælper at få langt en stikpille op  men krydser finger for det hehe

Anmeld

5. februar 2011

bagger26

Missi skriver:

Hehe ja tiden tak jo flyve fra en : og det har den her graviditet osse for mig - syntes ikke det så lang tid siden jeg fandt ud af jeg var gravid hehe - Jeg er osse 41+5 på mandag, hvis jeg ikke føder inden selvf. men der er jo ingen granti for at det overhovedet hjælper at få langt en stikpille op  men krydser finger for det hehe

Ja når man sidder og tænker tilbage på dengang man testede positiv, så følelses det som om tiden er fløjet afsted.. Men når man sidder midt i det, så syntes jeg ventetiden var laaaang.. Og nu er Sofia snart 11 mdr, og syntes næsten lige jeg har født hende.. Så tiden kommer til at spurte afsted, ligeså snart du får ham i dine arme.. Før end du ved af det, så starter han i børnehave..

Men er nu overbevist om du selv når at gå i fødsel..

Anmeld

5. februar 2011

Multebær

Missi skriver:

Hey piger

Kram

hvor er du smuk! Missi nu må vi altså tage os sammen. Jeg mener det! 

Jeg har været på 3 gange lang gåtur idag - Nu er der krig  han skal ud 

Masser af vestøv til dig 

Kh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.