negativ test, kan man alligevel være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2011

smiley83

hejsa...

jeg håber der er nogen her der ved mere end mig...

jeg fik foretaget en svangerskabs afbrydelse først i december da vores lille dreng var stærkt handicappet og hjerne skadet af rygmarvsbrok, det er det væreste jeg nogen sinde har oplevet...

men men men jeg er nu gået fem dage over tiden, og har kvalme, mad lede,  skal tisse hele tiden, mega humørsvingninger og meget nemt til opkast. men testen viser negativ, kan man være gravid alligevel?? jeg havde det også¨sådan med den sidste graviditet, tænker bare om testen måske først kan vise positiv om noget tid eller om man bare skal vente på mens nu..

håber i kan hjælpe mig er sgu desperat nu...

mvh smiley83

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

afrobabies

smiley83 skriver:

hejsa...

jeg håber der er nogen her der ved mere end mig...

jeg fik foretaget en svangerskabs afbrydelse først i december da vores lille dreng var stærkt handicappet og hjerne skadet af rygmarvsbrok, det er det væreste jeg nogen sinde har oplevet...

men men men jeg er nu gået fem dage over tiden, og har kvalme, mad lede,  skal tisse hele tiden, mega humørsvingninger og meget nemt til opkast. men testen viser negativ, kan man være gravid alligevel?? jeg havde det også¨sådan med den sidste graviditet, tænker bare om testen måske først kan vise positiv om noget tid eller om man bare skal vente på mens nu..

håber i kan hjælpe mig er sgu desperat nu...

mvh smiley83

Du kan godt være gravid alligevel, måske du skulle tage til lægen og få det tjekket

Anmeld

5. februar 2011

smiley83

det lyder godt nok herligt, men hvordan kan hans test være positiv hvis mine egne ikke er det... knus

Anmeld

5. februar 2011

Snefnug1984

smiley83 skriver:

det lyder godt nok herligt, men hvordan kan hans test være positiv hvis mine egne ikke er det... knus

Han tager jo en blodprøve og ser om dit HCG er steget..

Anmeld

5. februar 2011

smiley83

så tror jeg altså jeg gør det når jeg er gået en uge over. troede bare man godt kunne regne med de der hjemme test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.