Bliver snart sindsyg af den her uvished!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Karina1

Hej

Jeg stoppede på p-piller juni 2010, fordi min kæreste og jeg gerne vil have et barn <3

Nu har jeg ikke haft min menstration siden 30.nov 2010 og jeg føler virkelig jeg er gravid, har meget ømme brýster, det stikker i siderne som når man har sidestik, min hofte har gjort vildt ondt, som om det "hiver/vrider"  i den og jeg kan ikke lukke de fleste af mine bukser nu

Jeg har taget 4 test herhjemme som var negative og har fået taget en test ved sygeplejesken i mit lægehus, som også var negativ, så da jeg fortalte hende hvordan jeg har det, synes hun jeg skulle  til læge, så det skal jeg på tirsdag.

Tror i jeg kan være gravid selvom jeg ikke kan teste positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Pige2009

Tja måske. Men det lyder usandsynligt - desværre.

Håber snart den er der

Anmeld

5. februar 2011

Kay

Karina1 skriver:

Hej .dk/Uploads/StoredImages/1/12400.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />

Jeg stoppede på p-piller juni 2010, fordi min kæreste og jeg gerne vil have et barn <3

Nu har jeg ikke haft min menstration siden 30.nov 2010 og jeg føler virkelig jeg er gravid, har meget ømme brýster, det stikker i siderne som når man har sidestik, min hofte har gjort vildt ondt, som om det "hiver/vrider"  i den og jeg kan ikke lukke de fleste af mine bukser nu .dk/Uploads/StoredImages/1/12382.png" alt="" />

Jeg har taget 4 test herhjemme som var negative og har fået taget en test ved sygeplejesken i mit lægehus, som også var negativ, så da jeg fortalte hende hvordan jeg har det, synes hun jeg skulle  til læge, så det skal jeg på tirsdag.

Tror i jeg kan være gravid selvom jeg ikke kan teste positiv?.dk/Uploads/StoredImages/1/12370.gif" alt="" />

ingen ide... men krydser fingre for dig... og glæder mig til at høre en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.