Så er vores lille pige kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Lon1976

Hej alle sammen

Så er vi blevet forældre til en skøn pige. Hun kom 5 uger for tidligt, vejer 2725 gram og måler 45 cm. Fødsel tog kun 4 timer og endte med akut kejsersnit, men vi har det fint alle sammen.

Og ikke nok med det, så kom hun på storebrors fødselsdag - så der er præcis 11 år i mellem dem  lidt utroligt, at man skal føde begge sine børn på samme dato - begge fødsler på en fredag og nogle hurtige fødsler + min dreng blev også født for tidligt (dog 9 uger)

Mange hilsner og god weekend her fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

otlitrom

Tillykke!! Lidt sjovt at begge fødsler er på fredage, den samme dato! Hvad siger storebror til at dele fødselsdag?

Anmeld

5. februar 2011

Lon1976

kitty skriver:

Tillykke!! Lidt sjovt at begge fødsler er på fredage, den samme dato! Hvad siger storebror til at dele fødselsdag?

Han er simpelthen så stolt. Specielt efter han har set hende 

Anmeld

5. februar 2011

otlitrom

Lon1976 skriver:

Han er simpelthen så stolt. Specielt efter han har set hende 

Hvor dejligt!! Det må også være den bedste gave han kunne få!

Anmeld

5. februar 2011

piadas

Ih, tillykke! Det var da en fin størrelse ift. det er fem uger for tidligt.

Sjovt med fødselsdagen. Vi har også tendens til at ramme hinandens fødselsdage i min familie! Min mand og jeg har fødselsdag samme dag, og lige så har min fætter og hans kæreste.

Imorgen har min onkel og farmor fødselsdag, og det skulle ikke undre mig, om jeg føder imorgen så!! Det ville i hvert ikke gøre mig noget!

Anmeld

5. februar 2011

Den lykkelige

STORT TILLYKKE med hende!! Ej hvor sjovt at det lige skulle ramme sammen og i sær når de begge er født fortidlig.. Men dejlig i har det godt.. Hvad har gjort du har født fortidlig begge gange, hvis det ikke gør noget jeg spørger..?

Anmeld

5. februar 2011

Lon1976

milopilo skriver:

STORT TILLYKKE med hende!! Ej hvor sjovt at det lige skulle ramme sammen og i sær når de begge er født fortidlig.. Men dejlig i har det godt.. Hvad har gjort du har født fortidlig begge gange, hvis det ikke gør noget jeg spørger..?

Taaak 

Vi ved ikke hvorfor, der har ikke været nogen forklaringer på det. Da jeg fik min dreng for der 11 år siden, troede vi at moderkagen evt havde løsnet sig, men det havde den ikke - den sad godt fast og ligeså gjorde den denne gang.

Denne gang kom det ikke som et stort chok, vi har været til mange kontrolbesøg, netop fordi jeg fødte for tidligt sidst og denne graviditet har heller ikke været nem. Jeg har blødt rigtig meget og haft mange plukveer. Og netop i mandags blev jeg udskrevet efter 11 dages indlæggelse til aflastning, fordi jeg netop kunne gå i fødsel når som helst, men jeg holdt hele 4 dage mere, og så gik vandet pludselig. Og en time efter vandet var gået ankom jeg til Hvidovre, hvor de kunne konstatere at jeg havde åbnet mig 9 cm.

Mine veer var dog ikke kraftige nok, så jeg fik ve-stimulerende og det hjalp heller ikke nok. Så lillepigen blev stresset, så jeg fik valget mellem kop eller kejsersnit og jeg valgte kejsersnit, da jeg blev taget med kop førstegang og den oplevelse ville jeg ikke igennem igen.

Undskyld, det blev til en længere fortælling  end forventet.

Anmeld

5. februar 2011

Den lykkelige

Lon1976 skriver:

Taaak 

Vi ved ikke hvorfor, der har ikke været nogen forklaringer på det. Da jeg fik min dreng for der 11 år siden, troede vi at moderkagen evt havde løsnet sig, men det havde den ikke - den sad godt fast og ligeså gjorde den denne gang.

Denne gang kom det ikke som et stort chok, vi har været til mange kontrolbesøg, netop fordi jeg fødte for tidligt sidst og denne graviditet har heller ikke været nem. Jeg har blødt rigtig meget og haft mange plukveer. Og netop i mandags blev jeg udskrevet efter 11 dages indlæggelse til aflastning, fordi jeg netop kunne gå i fødsel når som helst, men jeg holdt hele 4 dage mere, og så gik vandet pludselig. Og en time efter vandet var gået ankom jeg til Hvidovre, hvor de kunne konstatere at jeg havde åbnet mig 9 cm.

Mine veer var dog ikke kraftige nok, så jeg fik ve-stimulerende og det hjalp heller ikke nok. Så lillepigen blev stresset, så jeg fik valget mellem kop eller kejsersnit og jeg valgte kejsersnit, da jeg blev taget med kop førstegang og den oplevelse ville jeg ikke igennem igen.

Undskyld, det blev til en længere fortælling  end forventet.

Nå ok.. Sikke en masse du så har været igennem..

Men dejligt i begge er ok nu!!

Anmeld

5. februar 2011

Muhmi

Tillykkeee!!!

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og fantastisk, at du har født to børn på samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.