2 ÆL i samme cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Line11

På dag 22 i min cyklus testede jeg positiv på en ægløsningstest, og vi gav den selvfølgelig gas... Det var første gang jeg fik en positiv test, og var forundret over resultatet, da det jo er ret sent, og da min cyklus normalt er 28-30 dage.

På dag 28 begyndte det så at nive i siderne igen, og var overbevist om, at mens var på vej. I dag (dag 30), stadig ingen mens, og tog en ægløsningstest, og den er sørme positiv igen!!!! Altså streg nr. 2 er lige så tydelig som kontrolstregen.

Kan man have to ÆL i samme cyklus, eller hvad dælan sker der lige? Jeg har købt testen på billige-teste, er der nogen af jer der har erfaring med falsk positiv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Line11

Det skal lige siges at jeg tog en graviditetstest i går som var negativ, så det er desværre ikke derfor. 

Anmeld

5. februar 2011

Mauser.

jamen den skal være positiv på den måde at stregerne skal være lige tydelige (: altså test stegen skal være BRAGENDE rød, og mindst ligeså tydelig som test stregen.

Anmeld

5. februar 2011

NilleG

jeg har også brugt de billige teste og ligende også jeg havde æl 2 gange med et par dages mellerum.... Tror ikke de passer eller de er svære at læse.. Har også haft købt nogen dyre og der var der ingen tvivl da jeg aflæste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.