Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Buito skriver: Men Aksel kan løbe stærkere end os to, og jeg skal bare vinke med lille fingeren, så spurter han afsted
Men Aksel kan løbe stærkere end os to, og jeg skal bare vinke med lille fingeren, så spurter han afsted
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver: Det må skisme komme an på en prøve jeg skal satme i form igen hvis en på hvad, 40-45 år kan løbe stærkere end migILY
Det må skisme komme an på en prøve jeg skal satme i form igen hvis en på hvad, 40-45 år kan løbe stærkere end migILY
Skal sige fra Aksel "du kan bare stille op".. Han siger det har intet med alder at gøre, men VILJE..
ILY 2 søs
Buito skriver: Skal sige fra Aksel "du kan bare stille op".. Han siger det har intet med alder at gøre, men VILJE.. ILY 2 søs
lillespurv20 skriver: Deal bare sig tid og sted så er jeg klar bare efter 20.00 så lærke sover HAHAHA
Deal bare sig tid og sted så er jeg klar bare efter 20.00 så lærke sover HAHAHA
Øv, havde ellers tænkt mig at sige kl 19.59 ha ha ha
Buito skriver: Øv, havde ellers tænkt mig at sige kl 19.59 ha ha ha
lillespurv20 skriver: Jeg er klar for hun er lige faldet i søvn efter en portion grød i stedet for natflaske
Jeg er klar for hun er lige faldet i søvn efter en portion grød i stedet for natflaske
Fint, så mangler vi bare datoen... Lige nu er Aksel ikke kamp dygtig, han er "dødsyg" (du ved mænd når de er syge)
Buito skriver: Fint, så mangler vi bare datoen... Lige nu er Aksel ikke kamp dygtig, han er "dødsyg" (du ved mænd når de er syge)
lillespurv20 skriver: HAHA ja en flok pjevser
HAHA ja en flok pjevser
Enig !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128