Venter ikke tvillinger... Men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Nadia&Daniel

synes det er super hyggeligt at andre gør. Glæder mig vildt til at følge Jer herinde

God weekend til alle - både dem som har en guldklump i maven, 2 stk. guld eller hele 3 stykker - og selvfølgelig Jer på barsel (som mig selv) og Jer andre som også er herinde

p.s. nogle gange gad jeg godt have tvillinger - det må være super hyggeligt, og hårdt. Men respekt til Jer med 2 eller 3 babyer/børn i familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

synes det er super hyggeligt at andre gør. Glæder mig vildt til at følge Jer herinde

God weekend til alle - både dem som har en guldklump i maven, 2 stk. guld eller hele 3 stykker - og selvfølgelig Jer på barsel (som mig selv) og Jer andre som også er herinde

p.s. nogle gange gad jeg godt have tvillinger - det må være super hyggeligt, og hårdt. Men respekt til Jer med 2 eller 3 babyer/børn i familien

''Iiiiiiihhhh hvor er du sød... Jeg nyder også at være tvillinge mor... Dobbelt af alt... dobbelt kærlighed, dobbelt følelser og får dobbelt så meget igen...

Majbritt

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Nadia&Daniel skriver:

Tak for det og go weekend til dig også...

Vi glæder os også ubeskriveligt meget til de komme til verden, det bliver helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.