34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Kay skriver:

super flot mave ved du hvad der er der inde???

En smuk pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Kay

En smuk pige. .dk/Uploads/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

nej hvor dejligt .dk/Uploads/StoredImages/1/12400.png" border="0" alt="" align="absMiddle" /> ikke at en dreng ikke havde været dejligt... ihhh vhor jeg glæder mig til at jeg får mig en tyk mave... bare den liver lige så fin .dk/Uploads/StoredImages/1/12383.png" alt="" />

Anmeld

5. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Kay skriver:

hvor dejligt ikke at en dreng ikke havde været dejligt... ihhh vhor jeg glæder mig til at jeg får mig en tyk mave... bare den liver lige så fin .dk/Uploads/StoredImages/1/12383.png" alt="" />

Begge køn havde været velkomne.

Jeg har en pige i forvejen, så det er ret nemt og stå alene med dem - når nu det skal være. Jeg skal jo ikke rigtig købe så meget.

Det gør den da helt sikkert.

Anmeld

5. februar 2011

Kay

DatterMalou skriver:

Begge køn havde været velkomne.

Jeg har en pige i forvejen, så det er ret nemt og stå alene med dem - når nu det skal være. Jeg skal jo ikke rigtig købe så meget. .dk/Uploads/StoredImages/1/12400.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />

Det gør den da helt sikkert. .dk/Uploads/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

nej det kan jeg godt se gør det nemmere

stå alene med dem??? nu bliver jeg nysgerri

Anmeld

5. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Kay skriver:

nej det kan jeg godt se gør det nemmere

stå alene med dem??? nu bliver jeg nysgerri

Ja, mig og deres far er ikke sammen mere. Første gang gik han da jeg var 4½ mdr. henne og nu her er hun gået da jeg var 4 mdr. henne..

Anmeld

5. februar 2011

Kay

DatterMalou skriver:

Ja, mig og deres far er ikke sammen mere. Første gang gik han da jeg var 4½ mdr. henne og nu her er hun gået da jeg var 4 mdr. henne..

jamen så kan jeg godt se at det er dejlig nemt... og kan kun se at det er ham der mister noget... held og lykke med det sidste stykke tid med maven

Anmeld

5. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Kay skriver:

jamen så kan jeg godt se at det er dejlig nemt... og kan kun se at det er ham der mister noget... held og lykke med det sidste stykke tid med maven

Ja han mister rigtig meget, men det er nu ikke mit valg!

Tak for det. Håber lige og gå et par uger endnu.

Anmeld

5. februar 2011

Kay

DatterMalou skriver:

Ja han mister rigtig meget, men det er nu ikke mit valg! .dk/Uploads/StoredImages/1/12400.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />

Tak for det. Håber lige og gå et par uger endnu. .dk/Uploads/StoredImages/1/12400.png" border="0" alt="" align="absMiddle" />

håber jeg også for dig... og .dk/Uploads/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> for at det bliver en nem fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.