mor til snart 4 hvor de 3 sidst er trip trap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2008

mortil42008

hej Jeg er nu på siden:D Gerne lige om straks skal jeg igang med at føde dvs er sat til på søndag men men vi venter spændt jeg har en dreng der går i skole og derudover har jeg en pige på 32mdr og en pige på 19mdr.... er der nogen af jer der har erfaringer med børn så tæt på hinanden------ og som ikke kun ser det som rosenrødt :D med det mener jeg at jeg troede at når de var så tætte på hinanden var det bare lykken og enes godt hele tiden................ JA JA jeg er selv enebarn:'( så måske derfor den tro.... altså jeg elsker jo virkelig at have mine børn hjemme og sys det er dejligt... kan næsten ikke bærer at jeg skal sende dem i inst til næste år men økonomisk tror jeg ikke det hænger sammen da min mand er i lærer:)..... knuz Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

Christinahr

Hej :D

Ingen erfaring endnu, så følger med i denne tråd. Har selv en fra d. 4 feb 07 - lidt sjovt og en på vej til feb 09.

Anmeld

24. september 2008

Louise mortil4

hejsa.

Jeg er mor til 3 skønne piger, en der er 31 mdr og tvillinger på 14 mdr, der ud over venter vi en lille ny til april 09 hvor de små jo så vil være 21 mdr. Så jeg kender da også lidt til hvordan det er med børn så tæt på hinanden.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.