Sof skriver:
Ja, som nogen jo ved, så fik vi i går at vide at jeg havde jeg havde en MA 
Jeg var så på Riget i dag og få en udskrabning og det gik heldigvis fint
Føler mig godt nok mærkeligt tom nu, men også lidt lette. Nok fordi jeg den sidste uge havde på fornemmelsen af at noget var galt og følelsen i går med at have en meget ønsket, men død baby i maven, den var så frygtelig hård. 
Men vi har fået go for at begynde igen så snart jeg er færdig med at bløde, så det gør vi og så krydser vi fingre for at den bliver derinde næste gang. 
Så ja, nu melder vi os ind her 
Har selv været der - og det der trøstede mig var, at den tog beslutningen for os, og vi ikke skulle beslutte til NF, om vi ville have et sygt barn...
Den næste tid bliver rigtig hård - men dejligt at I har fået grønt lys med det samme - håber snart der flytter en ny lækker lille spire ind, som bliver der

Vi fik og vide, at vi skulle vente med at prøve til efter første mens, da slimhinderne var sarte efter en graviditet, men kunne jeg slet ikke, og havde det lidt sådan, at hvis kroppen var klar, så blev vi gravide, og hvis den ikke var - ja, så gjorde vi ikke... Det tog så heldigvis kun 3 mdr, så håber det går ligeså stærkt for jer

Sender jer de bedste tanker og håber på det bedste for jer