Molo fælder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Vial

Hej derude.

For en uge siden købte jeg nogle super fede molodragter i teddy fleece. Jeg vaskede dem og så var de pludselig grimme. Man kunne se syningerne. Jeg fik dem byttet.. lang og kedelig affære.

Jeg køber nye i sorte - da de er til halv pris. Køber også jakker.

Nu har jeg lige vasket de to dragter og den ene jakke sammen. Gud hjælpe mig om ikke den ene dragt ser lige så skrækkelig ud, som de første to oprindelige.

Jeg har vasket på skåneprogram.

Har andre oplevet det med molo.

Vedhæfter lige billeder:

Første to billeder af dem, som jeg byttede.

Det sidste kan man se, at den med rød kant er helt fucked og den anden med lilla er helt fin OG de er vasket SAMMEN..

Ih, det pisser mig af!

Har andre prøvet det. I butikken, hvor jeg købte de første, og hos Molo har de aldrig set det før! Og jeg har altså nu prøvet det to gange i træk.

Kan da ikke være min maskine - når en dragt og jakke er helt fine - og blev jo som sagt vasket sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SussieThyssen

Eii..de ligner jo gamle frotté håndklæder.
Har ellers hørt at det der Molo, skulle være så godt.
Vil du så se om du kan få byttet igen....eller giver du op?

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Lolli

Det ser da mærkeligt ud. Det må være en dårlig sending du har fået dig der. Men meget mystisk at den ene er fin.  Mht. at de ikke har set det før: det siger de jo altid.

Anmeld

4. februar 2011

Vial

SussieThyssen skriver:

Eii..de ligner jo gamle frotté håndklæder.
Har ellers hørt at det der Molo, skulle være så godt.
Vil du så se om du kan få byttet igen....eller giver du op?

Kærligst
Sussie

Jeg har givet op!!!

Køber ikke det l*rt mere..

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ned og byt dem igen..... det dur da ikke det der

Anmeld

4. februar 2011

Vial

Lolli skriver:

Det ser da mærkeligt ud. Det må være en dårlig sending du har fået dig der. Men meget mystisk at den ene er fin.  Mht. at de ikke har set det før: det siger de jo altid.

Jamen de to første dragter i pink og blå er fra en butik i Roskilde og fra forårskollektionen.

De sorte er fra en netbutik - og sidste års kollektion. Fatter det slet ikke. Kunne efterhånden forstå, hvis alt gik i stykker, så måtte det være min vaskemaskine, der var istykker. Men noget af det, som oven i købet er vasket SAMTIDIG er jo helt fint!!!

Anmeld

4. februar 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

ned og byt dem igen..... det dur da ikke det der

De sidste er købt på Nettet. Orker det sgu ikke. Fatter virkelig ikke, hvad der sker for de dragter!!! Bliver så sk... irriteret over det.

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

Nej det har jeg ikke oplevet

Maria har en Molo dragt hun har brugt virkelig meget, et halvt års tid, og den er først nu begyndt at se sådan ud

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

De sidste er købt på Nettet. Orker det sgu ikke. Fatter virkelig ikke, hvad der sker for de dragter!!! Bliver så sk... irriteret over det.

det forstår jeg egentlig godt, men jeg havde nok gjort det alligevel...

Anmeld

4. februar 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

det forstår jeg egentlig godt, men jeg havde nok gjort det alligevel...

Jeg bor laangt fra posthus og har en stresset hverdag (for at sige det mildt).

Har skrevet til MOLO nu! De var også involveret i de første to dragter, da butikken ikke ville returnere dem... Så nu må vi se, hvad de siger til det. Har dog ingen forhåbninger om noget. Deres standardsvar er, at jeg skal kontakte forhandler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.