Hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

NoName

Hej...

Caroline har haft lidt hård mave, hun har mere eller mindre haft en bonusble hver dag, men i tirsdags sprang hun over. og jeg cyklede, nuldrede tær, nussede mave og gav sveskemos fra tirsdag aften og hele formiddagen onsdag hvor hun endelig lagde an til at fylde en ble. puha det var mere hårdt for mor end for hende, vi hylede om kap og meget lidt kom der ud af det. Det måtte vi igennem 3 gange i løbet af onsdag, så endelig onsdag aften lige efter aftensmaden lavede hun en HEL fuld ble uden tårer... YES tænkte jeg så er det overstået.

Torsdag morgen fylder hun lige en ble mere hvilket jo er super, og jeg er lettet over at den hårde prop er væk og hun igen har normal afføring.

Så idag (fredag) har hun ikke lavet en bonusble hele dagen, og endelig efter aftensmaden starter hun trykkeriet op og aser og maser... vi venter lige lidt til vi er sikre på hun er færdig, laver noget vand og piller tøj og ble af og håber på en fin portion.... men nej, en lille HÅRD klump er det blevet til - øv øv øv, nu troede jeg lige...

Skal jeg give hende mere sveskemos??hun kan godt lide det, så ikke noget problem at få noget i hende.

Jeg vil helst undgå medicinsk hjælp hvis det er muligt, og er da glad for hun faktisk kommer af med bare lidt, og hun prutter også, så der er fin gennemgang...

Eller har i andre forslag???

pyhh det blev lidt langt, og jeg håber det gir mening, på forhånd tak for svar

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

NoName

Slet ingen med en idé eller noget???

Anmeld

5. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville bare give hende mere af sveskemosen/grøden.

Frederikke havde også hård mave for et par uger siden - hvilket var en dum dum banan der var årsagen. Men vi gav hende bare sveskegrød 2 gange om dagen, også hjalp det rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.