oppustet og ondt i lænden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Mullefisen2011

det er idag 1 uge siden jeg blev insemineret og har ikke haft de vilde symptomer efter ægløsningssprøjten denne gang synes jeg. Igår og idag har jeg været vildt oppustet i maven under navlen og er virkelig øm? Og det trækker helt om i lænden så jeg ikke kan være nogle steder. Og så har jeg prikken og stikken i maven og underlivet. Hvad kan dette skyldes.? Sidste gang havde jeg det helt fra jeg blev insemineret så der var det nok sprøjten. Men det kan vel ikke være den når der er gået 1 uge. Nogen der kan hjælpe? ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SussieThyssen

Mullepigen86 skriver:

det er idag 1 uge siden jeg blev insemineret og har ikke haft de vilde symptomer efter ægløsningssprøjten denne gang synes jeg. Igår og idag har jeg været vildt oppustet i maven under navlen og er virkelig øm? Og det trækker helt om i lænden så jeg ikke kan være nogle steder. Og så har jeg prikken og stikken i maven og underlivet. Hvad kan dette skyldes.? Sidste gang havde jeg det helt fra jeg blev insemineret så der var det nok sprøjten. Men det kan vel ikke være den når der er gået 1 uge. Nogen der kan hjælpe? ;(

Det kunne da være, at der er noget positivt under opsejling.
Jeg krydser en masse fingre

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. februar 2011

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

for at det er bebsen der griber fast søde!!!!

Lene

Anmeld

5. februar 2011

henh01

Kan det "bare" være din mens der er på vej? Krydser og håber selvf det er pga graviditet.

Anmeld

7. februar 2011

Mullefisen2011

Håber virkelig ikke det er min mens der er på vej.. men er begyndt at tvivle helt vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.