Åhh neeeeejj :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Ja det er bare så træls, og det kan jo sagtens være jeg stadig ikke er tip top, men derfor var det bare stadig lige en streg i regningen  Men håber da på, at miraklernes tid ikke er slut, og hvis det kan lade sig gøre med 200.000 er alt håb måske ikke ude! 

Putomanen: skal du i behandling ved det offentlige? Og er det fordi der er ventetid i først kan komme til i maj? Vi skal op og snakke med lægen her om et par uger...

Ja, vi skal i behandling i det offentlige. Min gynækolog foretager insimination, ellers foregår det på Holbæk sygehus.

Nej, det skyldes ikke ventetid hos min gynækolog, at vi skal vente til maj, men simpelthen fordi min kæreste lige er blevet opereret pga en tumor i den ene testikel, og jeg har lige fået foretaget en kegleoperation. Så vores gynækolog sagde, at vi skulle holde 3 måneders pause. Vi har fået foretaget alle prøver, men er lidt i tvivl om min kærestes sædkvalitet, da han har fået fjernet den ene testikel.

Åh, det var en længere forklaring, men også for at forklare, at jeg virkelig forstår hvad du går igennem lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Ja, vi skal i behandling i det offentlige. Min gynækolog foretager insimination, ellers foregår det på Holbæk sygehus.

Nej, det skyldes ikke ventetid hos min gynækolog, at vi skal vente til maj, men simpelthen fordi min kæreste lige er blevet opereret pga en tumor i den ene testikel, og jeg har lige fået foretaget en kegleoperation. Så vores gynækolog sagde, at vi skulle holde 3 måneders pause. Vi har fået foretaget alle prøver, men er lidt i tvivl om min kærestes sædkvalitet, da han har fået fjernet den ene testikel.

Åh, det var en længere forklaring, men også for at forklare, at jeg virkelig forstår hvad du går igennem lige nu.

du får lige en  Jeg er ked af I har og skal alt det igennem, men samtidigt synes jeg du er så sej at være så positiv, det smitter!  For selvfølgelig skal det nok lade sig gøre, det er bare uretfærdigt, at vejen dertil ikke er lige så nem for alle mennesker.  For mit eget vedkommende tror jeg også mest det handler om at have tålmodighed i stedet for at grave mig ned i et stort hul. Dét kan da umuligt hjælpe en bebs på vej 

Anmeld

5. februar 2011

Putomanen

Anonym skriver:

du får lige en  Jeg er ked af I har og skal alt det igennem, men samtidigt synes jeg du er så sej at være så positiv, det smitter!  For selvfølgelig skal det nok lade sig gøre, det er bare uretfærdigt, at vejen dertil ikke er lige så nem for alle mennesker.  For mit eget vedkommende tror jeg også mest det handler om at have tålmodighed i stedet for at grave mig ned i et stort hul. Dét kan da umuligt hjælpe en bebs på vej 

Tusind tak for den søde besked

Men du skal ikke lade dig narre af den positive indstilling, jeg har også været helt nede, men er kommet ud på den anden side igen. Nogle gange er livet bare uretfærdigt, og det har vi brug for at blive vrede og kede af det over!

Men jeg er glad for, hvis du kan se det lidt mere positivt, for det gør det hele meget nemmere  Også tålmodigheden og vejen til en kommende bebs

Jeg  alt for, at du ikke skal vente utålmodigt meget længere

Anmeld

5. februar 2011

Vial

Hvor synd. Kender en, hvor det var noget lignende. Til første undersøgelse på hospitalet var der sgu en lille i maven. Selvom der er få sædceller, så kan det lade sig gøre, man skal bare være meget heldig!! Med behandling skal det nok lykkes. Jeg tror faktisk, at det er "lettest" at blive gravid, når det ikke er kvinden der fejler noget. Hvis du har det helt rigtige miljø derinde, så skal lægen jo "bare" finde den helt rigtige lille soldat og proppe den ind i ægget. Så klarer du jo resten..

..ved godt at man ikke kan tage så let på det. Det er en sorg, men han havde i det mindste nogle, som kan bruges :-)

Knus til dig

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Vi har prøvet et år nu, uden resultat, og har hele tiden troet det var min skyld pga. underlivsbetændelse efter klamydia...

min kæreste fik taget en test ved lægen i dag, og har stærkt nedsat sædkvalitet (1 mio. pr. ml.) 

Så selvom jeg hele tiden vidste, at ivf måske måtte være vejen frem, er det hele bare kommet alt for tæt på nu, og jeg kan slet ikke overskue alle de undersøgelser, homonerne, smerterne og evt intet resultat i sidste ende alligevel.

Det værste er, at min mens skulle være kommet i går, men negativ test gang på gang (en test var semi-positiv men efterfølgende negative), så er bare så sur på min krop over, at den i det mindste ikke bare kan opføre sig normalt 

Undskyld mine frustrationer, men måtte lige ud med det. Verden er bare ikke retfærdig 

Du/i må endelig ikke give op...

Vi har selv været det hele igennem og kan kun give dig ret, det er en kamp fysisk men mega hårdt psygisk. Men som en anden også skriver, så er metoderne til hjælp så gode i dag. Så hæng i og jeg er sikker på det nok skal lykkedes en dag.

Ta`det hele som små etaper og kun se frem til en lille ting af gangen, det gjorde at vi synes det var mere overskueligt. Fra vi fik bevilget hjælp til vi kom i gang med hormonbehandling gik der et år, men så er det virkelig også gået stærkt derfra.

Og tro mig det er kampen værd( vi har også været tæt på at give op mange gange, men er lykkelige for at vi hang i.)

Håber meget for jer i gennemføre og klare jer igennem den svære tid.... Stort knus her fra

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvor er I bare søde allesammen, jeg får helt tårer i øjnene... 
Ja vi bliver nødt til bare at tage det i etaper, først lægebesøget og så tager vi den derfra.

Jeg kan ikke lade være med at tænke over, om jeg skal undersøges for om der er "hul igennem" i mine æggeledere, nu da mandens sædceller er så dårlige alligevel? Sikke mange spørgsmål der pludselig kommer, jeg håber lægen har tid til at svare på dem alle sammen til konsultationen. 

Rebecca: hvor er jeg glad for det gik stærkt for jer efter i kom i behandling, og så med trillinger, hvor er det bare dejligt!  Må jeg spørge hvorfor der gik et helt år? Jeg synes det er længe at vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.