Anonym skriver:
Vi har prøvet et år nu, uden resultat, og har hele tiden troet det var min skyld pga. underlivsbetændelse efter klamydia...
min kæreste fik taget en test ved lægen i dag, og har stærkt nedsat sædkvalitet (1 mio. pr. ml.) 

Så selvom jeg hele tiden vidste, at ivf måske måtte være vejen frem, er det hele bare kommet alt for tæt på nu, og jeg kan slet ikke overskue alle de undersøgelser, homonerne, smerterne og evt intet resultat i sidste ende alligevel.
Det værste er, at min mens skulle være kommet i går, men negativ test gang på gang (en test var semi-positiv men efterfølgende negative), så er bare så sur på min krop over, at den i det mindste ikke bare kan opføre sig normalt 
Undskyld mine frustrationer, men måtte lige ud med det. Verden er bare ikke retfærdig 
Du/i må endelig ikke give op...
Vi har selv været det hele igennem og kan kun give dig ret, det er en kamp fysisk men mega hårdt psygisk. Men som en anden også skriver, så er metoderne til hjælp så gode i dag. Så hæng i og jeg er sikker på det nok skal lykkedes en dag.
Ta`det hele som små etaper og kun se frem til en lille ting af gangen, det gjorde at vi synes det var mere overskueligt. Fra vi fik bevilget hjælp til vi kom i gang med hormonbehandling gik der et år, men så er det virkelig også gået stærkt derfra.
Og tro mig det er kampen værd( vi har også været tæt på at give op mange gange, men er lykkelige for at vi hang i.)
Håber meget for jer i gennemføre og klare jer igennem den svære tid.... Stort knus her fra