Musik til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

oerbaek

Hvis det er til helt lille baby så prøv at se på www.gladbaby.dk de har nogle fantastiske cder, der er meget beroligende og samtidig meget glade vi har 4 af dem og har brugt dem til 2 børn og skal helt klart også bruge dem til den næste

Ellers kan jeg tilslutte mig Åh abe boksen og søs fengers vuggeviser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Isabella_mor

vi hører de små synger (jubilæumsudg. sunget af elever fra skt. annæ gymnasium) 

og Tina Dickow.

bettemanden går helt i brædderne til Tina Dickow, jeg har hørt det under hele graviditeten så jeg tror at han kender det og slapper derfor totalt af til det

Anmeld

4. februar 2011

*A*

Tusind tak for jeres hjælp

Nu har jeg lidt forskellige cd´ere at ønske mig til ungerne

Anmeld

4. februar 2011

Cris

På iTunes kan man finde mange sange og CDer. Hvis du søger på baby musik eller børne musik eller noget lignende, kan du finde noget og lytte lidt og købe det du synes, der lyder bedst

Anmeld

4. februar 2011

*A*

Cris skriver:

På iTunes kan man finde mange sange og CDer. Hvis du søger på baby musik eller børne musik eller noget lignende, kan du finde noget og lytte lidt og købe det du synes, der lyder bedst

Cool... Desværre er Itunes ikke min ven - jeg kan ikke rigtig finde ud af det  LOL...

Anmeld

5. februar 2011

Cris

*A* skriver:

Cool... Desværre er Itunes ikke min ven - jeg kan ikke rigtig finde ud af det  LOL...

Det er bare øvelsen der gør Mesteren   du går ind i iTunes Store og så søger du på søgefeltet. Og så kan du bare hygge lidt med det

Anmeld

5. februar 2011

Shibby

Disney Lullaby..Kan findes på wimp

Den cd er faantastisk

Anmeld

5. februar 2011

Maja88

aura for laura... til når den bliver lidt ældre

Anmeld

5. februar 2011

*A*

Cris skriver:

Det er bare øvelsen der gør Mesteren   du går ind i iTunes Store og så søger du på søgefeltet. Og så kan du bare hygge lidt med det

Det lyder jo nemt nok... Det må jeg ige kigge på...

Anmeld

5. februar 2011

Vial

Prøv Glad Baby. Super godt musik til babyer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.