Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HMM ja.. Jeg skulle have haft min mens torsdag i SIDSTE uge. Testede igår (eftermiddag) den var så negativ.. Øv bøv.. Men øhm, har stadig ikke skyggen af mens ? Sker det tit at den springer en cyklus over ? Jeg har nemlig aldrig oplevet det før..
Er liidt forvirret...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skulle forresten være 5+4 henne HVIS nu. Men burde jeg så ikke kunne teste positiv igår ?? Hvis den var der ? Øv man hvor svært kan det lige være Kvinde kroppen er noget af en videnskab!
o1Mutte skriver: Skulle forresten være 5+4 henne HVIS nu. Men burde jeg så ikke kunne teste positiv igår ?? Hvis den var der ? Øv man hvor svært kan det lige være Kvinde kroppen er noget af en videnskab!
Altså min tanke er at du måske bare danner det homon sent som ses på GT - men prøv at ringe til lægen mandag og få en tid til blogprøve tagning så er du hvertfald sikker på om der er bette spire i maven eller ik ss
kram
jamn det ikke sikkert der er noget jeg skulle ha haft mens den 26. ? har heller ikke fået min. & min Graviditetstest er negative dog haft to positive den 19. Men siden da kun negative,
& min mens har hoppet en måned over før?!!
Tvivler også på at der er noget, men så vil jeg da gerne snart have min mens...
Håber at den der der, og det bare er fordi du først kan teste sent
tag til lægen og få det tjekket, det ville jeg helt klart gøre ..
fingre for sig søde ..
Forventer selv mens imorgen .. (håber ikke den kommer)
Mulleunge skriver: Håber at den der der, og det bare er fordi du først kan teste sent tag til lægen og få det tjekket, det ville jeg helt klart gøre .. fingre for sig søde .. Forventer selv mens imorgen .. (håber ikke den kommer)
Skal til lægen på mandag anyways så kan jeg lige høre ham der. For det er dælme fustrende ikke at få det røde, men heller ingen positive test :s
kroppen kan godt spille dig et puds hvis du virkelig ønsker en graviditet.. så kan du få graviditets symptomer eks. manglene menses , brystspændinger osv...
lad vær med at tænke for meget over det, og så tag en ny om nogle dage -1uge... hvis der stadig ikke er noget der ville jeg tage kontakt til lægen
o1Mutte skriver: Skal til lægen på mandag anyways så kan jeg lige høre ham der. For det er dælme fustrende ikke at få det røde, men heller ingen positive test :s
Det forstår jeg godt søde .. du må op og få det undersøgt, meeeen hvis din cyklus normalt er regel mæssig, så kan det da kun være et godt tegn
Sallisørøver skriver: kroppen kan godt spille dig et puds hvis du virkelig ønsker en graviditet.. så kan du få graviditets symptomer eks. manglene menses , brystspændinger osv... lad vær med at tænke for meget over det, og så tag en ny om nogle dage -1uge... hvis der stadig ikke er noget der ville jeg tage kontakt til lægen
Det er jeg helt klar over Men skisme svært ikke at tænke over det Hvis jeg mentalt skubber det en dag plejer jeg at tage en test og wupti så kommer tante rød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128