Babysengen aka sliksengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Elvers

Så kom babysengen hjem Min mor har knoklet i flere uger med at slibe og male min gamle juno-seng, og her er resultatet, som er blevet lige som jeg havde forestillet mig det! Nu mangler vi bare Otto til at ligge i sengen, men han melder forhåbentlig snart sin ankomst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Multebær

wow  hvor er den flot!! din mor har virkelig lavet et smukt stykke arbejde

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Naaaaiiiii! hvor ER den altså fin!! Har du selv lavet ugler?

Ih, er helt vild med den - tror måske vi er nødt til at have den slags senge til vores unger når vi engang har flere af dem, og et hus med plads! 

Anmeld

4. februar 2011

Elvers

Multebær skriver:

wow  hvor er den flot!! din mor har virkelig lavet et smukt stykke arbejde

Tak! Hun er også blevet rost til skyerne for sit arbejde, som jeg ved fra min far, ikke har været uden blod, sved og især (hysteriske) tårer indblandet

Anmeld

4. februar 2011

Elvers

AnneBJ skriver:

Naaaaiiiii! hvor ER den altså fin!! Har du selv lavet ugler?

Ih, er helt vild med den - tror måske vi er nødt til at have den slags senge til vores unger når vi engang har flere af dem, og et hus med plads! 

Iiiihh, tusind tak! Nej, jeg har ikke lavet uglerne selv, men hvor ville jeg dog ønske, at jeg var så kreativ Jeg fandt dem på vores efterårsferie til Lissabon, og der var ingen tvivl om, at de skulle med hjem!

Jah, kan godt forstå du er hooked på juno-sengen... vi har nu fået plads til vores i en 3 værelses lejlighed, men kan godt se, at der ikke ville være plads til flere

Anmeld

4. februar 2011

Sofia

Den er så flot, rigtig godt farvevalg! Og fiiine puder!!

Anmeld

4. februar 2011

blomst84

Ej hvor er det bare flot!!!!! Og søde ugler sikke din mor har gjort et godt stykke arbejde..

Anmeld

4. februar 2011

Elvers

Tak piger, det er sgu så dejligt at kunne dele glæderne med nogen, som virkelig forstår at man kan have så meget optur over en babyseng

Jeg vil give rosen videre til min mor, det har hun fortjent

Anmeld

23. marts 2011

_-Kathrine-_

Hvor er den dog bare MEGA flot! Stor ros til din mor  

Fed farve og seje ugler

Mvh Kathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.