Hej de damer!
Jeg prøver lige igen, nu da alt min tekst forsvandt sidst!
Først mig: Jeg har tabt 10 kg. og mangler altså stadig 9 kg ('s fedt..) Meeen det kommer nok! Jeg har fået mig en blærebetændelse der er gået i nyrene, da den ikke er blevet behandlet i tide. Jeg gætter på jeg har haft den da jeg fødte, og efter fødslen er en blærebetændelse ikke nem at opdage da det hele jo ligesom er ømt og svier! Men nu er jeg på penicillin kur og det virker jo fremragende! Brysterne er fyldt med mælk og jeg spankulerer rundt som en anden Jordan (muligvis et lidt større talje-mål
)
Richard: Den lille Bimmer har det rigtig godt! SP var her i dag, og han har taget 270 gram på, her 10 dage efter fødslen! Han var ikke vokset i længden, og man kan godt se på armene og benene at der er kommet lidt mere fyld i dellerne! Han er begyndt at få lidt ondt i maven efter han har spist (han får små "anfald" hvor han græder i sådan 10-20 sekunder og sparker med benene imens. De kommer ca. 3-4 gange og så er det væk igen. Mikkel var MEGET bekymret og var sikker på at en fuld mavescanning var nødvendig for at fastslå der ikke var tale om tarmslyng eller huller i mavesækken eller lign.
) SP fortalte at når man er så ny som Bimmeren og så samtidig spiser SÅ meget mad som han må gøre for at tage så fint på, så er det klart at maven lige protesterer lidt. Han sluger et helt spændt mælkefyldt-bryst på ca. 10 minutter, inkl. bøvsepause halvvejs! SP mente at vi skulle prøve at se om vi ikke kan udskyde hans måltider så han kun spiser ca. hver 2,5-3 time, for så vil de små mave-kramper nok gå væk igen. Men det er dælme ikke nemt at sætte en lille MEGET sulten fyr på "stand by" når han ligger og gnasker for vildt i den lille hånd, imens han siger hans "jeg er sulten-øffe-lyder". Og så snart jeg nærmer mig/snakker, så åbner han munden og søger efter brystet og græder lidt...
Så Mikkel er pt på "underholdnings-vagten" mens jeg prøver at holde mig ude af syns og høre-radius! SP sagde vi kunne give ham lidt vand/kamillete, men det er jeg vist ikke helt klar til endnu. Vi prøver lige at se hvordan det går de næste dage med at holde ham lidt hen! Mikkel og ham ligger pt og sover på sofaen, så i den her omgang virkede massiv snak og hyggen til at holde sult og gråd fra døren lidt endnu!
Mikkels barsel stopper på torsdag, så skal han på job torsdag - fredag og har derefter en uges ferie. Det er bare SÅ dejligt at han er herhjemme! Især efter at han har arbejdet så meget i december, så er de her hyggedage herhjemme bare helt perfekte! Mikkel er som ventet en helt fantastisk Bimmer-far! Han er en KÆMPE pylre-far men det er bare sååå sødt og nuttet! Han insisterer på samsovning i dobbeltsengen, for det er da syyynd for den lille Bimmer at han skal sove helt alene (i vuggen der står helt op af sengen) og han får dybe panderynker og går i mindre panik når Bimmeren græder lidt efter at han har spist. Altså...

Min store stærke kloge mand, der bare elsker at skifte bleer og tale babysprog og panikker over 10 sekunders gråd. Hans computer er tændt non-stop så han lige kan google hver prut eller smile-rynke. Mikkel mener derudover også helt sikkert at Bimmeren bevidst smiler til ham, selv om jeg har prøvet at forklare at det er reflekser/eller ansigts-fortrækninger pga. mavepine eller lign. Men Mikkel VED at Bimmeren smiler... så deeet

Nå. Nok snak for nu! Jeg holder øje med jer, selv om jeg måske ikke lige får skrevet så meget!
Der er masser af nye billeder fra vores første 10 dage i mit fotoalbum! Den nye mappe hedder Bimmeren aka Richard, og hvis den ikke er der lige nu, så er det nok fordi den er ved at blive valideret! Jeg har også lavet en anden mappe med lidt billeder fra fødslen. De ligger der allerede!
Knus og kram til jer alle!
Ditte
Og liiige et lille billede af de to guldklumper herhjemme!