Det sidste stykke tid har min lille pige på knap 9 mrd., været syg med ørebetændelse og lungebetændelse.
Så fandt lægen udaf, at hun måske har astmatisk bronkitis. Så hun får lidt brikanyl efter behov.
Hun har været feberfri i flere dage, hun spiser og drikker og er SUPER glad. Jeg har virkelig nydt at have hende hjemme hos mig. Normalt er hun i vuggestue, for jeg er tilbage på kontoret.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sætter jeg hende i vuggestue idag, en blid start inden hele næste uge. Og der var ingen problemer i morges. Jeg blev der i en time, inden jeg gik. Og hun var glad og tilfreds.
Så jeg ringer derned kl. 12.30, og får afvide, at hun er vild ulykkelig, vil ikke spise, og er SLET IKKE PÅ TOPPEN. Hvad sker der lige?
Jeg er så ked af det. Jeg ved, at hun er rask og er på toppen, fordi hun har været det over to dage.
Er det fordi, at hun er vuggestue, at hun blir ked af det? Hvad tænker de om mig? Er mit barn en klods om benet på dem? De er meget glade for hende, men jeg synes at jeg tit hører, at hun er ked af det.............
Jeg blir så ulykkelig.
Anmeld