WOOOW... den mørke streg på maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

heisamig

GUUD hvor er det sygt det her. Jeg er har lige været i bad og så stod jeg lige og tørrede mig og kiggede mig i spejlet og der opdagede jeg DEN..... En mørk streg hele vejen ned af maven skråt op lige forbi navnen.... shiiiit... Jeg troede det var en skrøne - haha... (ej, men det er næsten ikke til at forestille sig, vel?) Er der andre med Linea nigra, som jeg har læst mig frem til det hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Nynne88

Hvor skønt Hvor langt er du henne?

Anmeld

5. februar 2011

Happiness

heisamig skriver:

GUUD hvor er det sygt det her. Jeg er har lige været i bad og så stod jeg lige og tørrede mig og kiggede mig i spejlet og der opdagede jeg DEN..... En mørk streg hele vejen ned af maven skråt op lige forbi navnen.... shiiiit... Jeg troede det var en skrøne - haha... (ej, men det er næsten ikke til at forestille sig, vel?) Er der andre med Linea nigra, som jeg har læst mig frem til det hedder

Ikke endnu :-) Hvor langt er du henne?

Jeg er selv lige gået ind i uge 19... Men er ikke så stor endnu. Det gik sindsygt hurtigt de første 12 uger, og siden er jeg stort set ikke vokset :-( Surt når man nu gerne vil have lidt mere mave at nusse ;-)

Anmeld

7. februar 2011

heisamig

Jeg er kun i uge 17 - troede det var meget senere man fik den slags Jeg er godt nok vokset meget de sidste to uger. Nu kan man rigtig se det, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.