pep i sex livet..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2008

moniquesmor

ved ikke helt hvad jeg skal svare for vores sexliv er dykket meget efter vi har fået sønnen...

uha det kender jeg alt for godt fra da vi fik hvors datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Fam. Madsen

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] [citat]ved ikke helt hvad jeg skal svare for vores sexliv er dykket meget efter vi har fået sønnen... [/citat] uha det kender jeg alt for godt fra da vi fik hvors datter[/citat] hvad gjor i for og få det til at køre igen... vi havde et rigtig godt sexliv inden vi fik sønnen...(L) men nu ja.. der er sku ikke rigtig noget..:'(

Anmeld

25. september 2008

moniquesmor

jamen der gik 3mdr inden sex livet kom på benne igen..
vi gik frem med små skridt og i starten var det bare lidt nussen og så kom det bare helt af sig selv(L)

Anmeld

25. september 2008

A.

her var det ingen problemer med det..synes faktisk at det blev bedre;)

Anmeld

25. september 2008

Natascha

Jeg vil varmt anbefale en vibrator... så kommer der gang i sagerne :D;)

Anmeld

25. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja vi har vel brugt lidt af hver :P Men vi mangler heller ikke noget - jo energien ind imellem, men så må det jo bare jo lidt tjept så vi kan få noget søvn :)

Til Ungmor2008. Det skal nok komme. Bare tag det stille og roligt og find jeres roller som par. Lidt nussen har og der, et kys i døråbningen og holde i hånd når i slapper af. Så tror jeg det kommer af sig selv.

(H)

Anmeld

3. oktober 2008

metted

Med enkle midler kan man bruge forskellige ting som sexlegetøj, og man kan senere købe nogle ting, så man kan lege nogle rollespil, men det skal være op tidspunkter hvor man har tid til at føre legen igennem. ikke noget med ti minutter før stå op tid, der må man nøjes med et kvik knald.

Anmeld

13. december 2008

UngMor83

Vi har en del legetøj som vi hygge med når gnisten er ved at forsvinde... Det er ikk tit vi bruger det, men engang imellem er det da fremme fra gemmerne... Har både til mig og ham... Og vi nyder det begge to :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.