lagkage og fyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Sommerfuglelarven

Jeg synes tit at lagkager bliver for søde i smagen, så derfor kommer jeg altid f.eks. bærmousse i for at opveje det søde lidt. Den som de fleste folk kan lide er drømmekagebunde med hindbærmousse og tobleronecreme, den har været et hit hver gang!

Den næste kage jeg vil lave bliver chokoladebunde med hakket hvid og mørk chokolade, og så med limecreme i - det tror jeg er lækkert sammen... Men selvfølgelig nok ikke noget enhver kan lide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

B&J

lisesp83 skriver:

Kan jeg godt forstå søde.

Det er da også bare en kæmpe stor dag..

Vil nyde mit luftstykke kage, når det er. hehe

jaa det er en kæmpe dag..

og det er jeg super glad for søde håber det smager dejligt

Anmeld

4. februar 2011

B&J

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg synes tit at lagkager bliver for søde i smagen, så derfor kommer jeg altid f.eks. bærmousse i for at opveje det søde lidt. Den som de fleste folk kan lide er drømmekagebunde med hindbærmousse og tobleronecreme, den har været et hit hver gang!

Den næste kage jeg vil lave bliver chokoladebunde med hakket hvid og mørk chokolade, og så med limecreme i - det tror jeg er lækkert sammen... Men selvfølgelig nok ikke noget enhver kan lide

åhh nej nej det er ikke lige sådan nogle jeg vil lave det er med alm crem lagkage og noget fyld og sådan et alm kedelige lagkager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.