Tænder hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

lollandpigen

Hej piger...

Nu er tiden kommet til den dag hvor min lille dreng er igang med at få sin første tand... Desværre har han meget ondt og har grædt hele aften og natten......

Er der nogle der har nogle råd til hvordan man kan hjælpe dem af med smerten....

Vi har givet ham stikpiller de hjælper 2 timer så begynder det igen, og kold bidering har vi også prøvet...

Andre råd??

God weekend til alle....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SussieThyssen

lollandpigen skriver:

Hej piger...

Nu er tiden kommet til den dag hvor min lille dreng er igang med at få sin første tand... Desværre har han meget ondt og har grædt hele aften og natten......

Er der nogle der har nogle råd til hvordan man kan hjælpe dem af med smerten....

Vi har givet ham stikpiller de hjælper 2 timer så begynder det igen, og kold bidering har vi også prøvet...

Andre råd??

God weekend til alle....

Øv..det er bare så synd, når de skal det igennem.
Men du har jo prøvet det jeg ville foreslå, så jeg tror ikke der er så meget andet at gøre end at gennemleve det, og få det overstået.
Trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Alberts/

en kold gulerod eller æble og spørg for der ikk kommer et styke af men det er svæt at bide et stykke af, og melon det bruger vi også her hjemme. jeg er ikk tilhænger af medicin så det bruger jeg ikk(:

men bare kolde ting det er altid godt(;

Anmeld

4. februar 2011

L.J.L

lollandpigen skriver:

Hej piger...

Andre råd??

God weekend til alle....

du kan på apoteket få det der hedder gengigel, som er noget gele du kan smøre på der hvor tanden er ved at bryde frem. Jeg gav Lauritz tvebakker, de er rigtig gode for dem at bide på da de kradser godt på de steder det klør på gummerne. Bare hold øje med når han får bidt den i stykker, så han ikke får den galt i halsen. Det er der dog ikke den store fare for da tvebakken bliver så opløst så den ikke kan skade.

Anmeld

4. februar 2011

maria_wlt

lollandpigen skriver:

Hej piger...

Andre råd??

God weekend til alle....

Prøv at hør din læge om det her: Dolodent... Det er til at smører på gummerne.. Så er du måske fri for at gi ham smertestillende, som så ikke virker alligevel.

Anmeld

4. februar 2011

Nettemor

maria_wt skriver:

Prøv at hør din læge om det her: Dolodent... Det er til at smører på gummerne.. Så er du måske fri for at gi ham smertestillende, som så ikke virker alligevel.

lige det jeg ville foreslå.. det virker! og jeg har ikke hørt om nogen der har haft problemer med at få recept på det.. så det er bare med at få ringet..

Anmeld

4. februar 2011

lollandpigen

Var ved læge idag med ham hun ville gerne lige tjekke at det kun var tænde rog ikke noget andet....

Vi har fået dolerent på recept så håber det hjælper hvis han skulle få ondt i nat....

1000 tak for alle de gode råd....

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.