Baby Boy 35+4 (venter du tvillinger?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Sabina92

En spurgte mig idag om jeg ventede tvillinger, Øh nej (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Den lykkelige

Lidt mørke billeder.. men rigtig fin mave..

Ja her er det omvendt.. folk tror jeg har flere måneder igen og har kun uger..  så når jeg siger det står de og glor og siger nej kan da ikke passe.. føler mig ellers kæmpe..

Anmeld

4. februar 2011

NinaNymannMadsen

det er en fin rund mave uden tvivl.

Anmeld

4. februar 2011

Moar2011

Sabina92 skriver:

- du er ikke den eneste der er bleven spurgt om det :s - jeg blev helt mundlam , for jeg synes ikke selv jeg på nogen måde har en mave på str med et sæt tvillinger .. men der er så os kun 1 der har spurgt om det, og det viste sig for at hun samlignet mig med en der kun var 16uger henne og jeg var 21uger på det tidspunkt..

Anmeld

4. februar 2011

Sabina92

milopilo skriver:

Lidt mørke billeder.. men rigtig fin mave..

Ja her er det omvendt.. folk tror jeg har flere måneder igen og har kun uger..  så når jeg siger det står de og glor og siger nej kan da ikke passe.. føler mig ellers kæmpe..

Jeg ved faktisk ikke hvorfor de bliver så mærke, lyset er nemlig tændt (:

Det er meget forskelligt hvordan folk lige kigger på det, min mave er også bare pludselig blevet kæmpe

Anmeld

4. februar 2011

oerbaek

Jeg bliver spurgt ca 3-4 gange om dage om jeg nu er sikker på at der ikke r 2... jeg syns det er ved at være et ret irriterende spørgsmål... og i morgen skal vi til stor familie fødselsdag så det kommer spørgsmålet sikkert også 100 gange, selvom jeg heller ikke syns jeg har en mave der ligner en tvillingemave

Anmeld

16. februar 2011

Carinita

Er førstegangsgravid og i begyndelsen sagde folk også: "er der to, den er stor!" Men nu synes jeg den er lille. Den er dog sunket ned en del.

Jeg synes en stor mave er flot! og det er din også Sabina!

Billederne er dårlige fordi du bruger blitz imod et spejl. Det er en dårlig kombi

Anmeld

16. februar 2011

Frøken J.

Yndig mavse!

Anmeld

16. februar 2011

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

17. februar 2011

Mother-love

Sabina92 skriver:

flot mavse og ja jeg kender den godt.. den får jeg også tit er i uge 25 nu. men synes nu også jeg er ret stor af jeg ikke er længere.. men ja hun er vel bare et luxus dyr, så mon ikke din bebse også er det hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.