har jeg været gravid (hjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg havde ca ægløsning tirsdag i sidste uge og skal have min mens onsdag i næste uge men i mandag´s kom der lidt rød blod ud ca en 20 altså en plet.. tirsdag og igår og idag om morgen når jeg tisser er det som om der er brunlig blod eller hvordan man skal sige det meget meget lidt og kun om morgen har mave smerter i løbet af dagen som om det niver i mit underliv

kan det være min mens en uge før tid eller har jeg været gravid hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Anonym trådstarter

håber der er en der kan hjælp mig

Anmeld

3. februar 2011

mortilnoahogmelina

Det kan være ægget som sætter sig fast .

Anmeld

3. februar 2011

FrkT

Var det "gammelt" blod eller frisk blod? Det gamle er mørkerødt og det friske er meget lys rød.... var det gammelt blod tænker jeg det er rester fra sidste mens der kommer ud - det kan godt ske nogle gange. Var det frisk blod er der to muligheder umiddelbart; enten at ægget er igang med at sætte sig fast, og du derfor har fået en implantationsblødning, ELLER at ægget har været igang med at sætte sig fast, eller måske endda HAR sat sig fast, men så er gået til grunde kort tid efter, og det derfor er en tidlig spontan abort du har fået.

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Var det "gammelt" blod eller frisk blod? Det gamle er mørkerødt og det friske er meget lys rød.... var det gammelt blod tænker jeg det er rester fra sidste mens der kommer ud - det kan godt ske nogle gange. Var det frisk blod er der to muligheder umiddelbart; enten at ægget er igang med at sætte sig fast, og du derfor har fået en implantationsblødning, ELLER at ægget har været igang med at sætte sig fast, eller måske endda HAR sat sig fast, men så er gået til grunde kort tid efter, og det derfor er en tidlig spontan abort du har fået.

mange tak for dit svar tænkt os jeg har tabt et barn men jeg har jo nærmest kun blodt en plet som en 20 i mandags de andre dage vil jeg ikke rigtig kalde blod måsk ligesom når ens mens er færdig brunlig farve

men må vent og se hvad der sker med min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.