Legater???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Hej jeg er for nyligt blevet oplyst om at man som enlig kan søge alverden indenfor legater. Og googlede det derfor. Kommer så ind på noget med enlig og legater. Og læser videre, hvor der så pludselig står at jeg skal betale 700,- i legathonorar (staves?)
Jeg forstå det ikk. Hvordan søger jeg noget, tænker med hensyn til hjælp til ferie og lidt ekstra guf.. Da det er svært at få råd til lidt ekstra med 500kr tilbage til en mdr, og vi er to...
Hjælp søges ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

hyskystar

de fleste af sådan nogen steder du kan søge legater tager et opstarts gebyr

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

hvor søger man de legater, for det har jeg også tit tænkt på

Anmeld

4. februar 2011

MorTilGustav

Hej. Jeg kiggede også kort på det på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det  Æv

Anmeld

4. februar 2011

Leneur

LouiseVous skriver:

Hej jeg er for nyligt blevet oplyst om at man som enlig kan søge alverden indenfor legater. Og googlede det derfor. Kommer så ind på noget med enlig og legater. Og læser videre, hvor der så pludselig står at jeg skal betale 700,- i legathonorar (staves?)
Jeg forstå det ikk. Hvordan søger jeg noget, tænker med hensyn til hjælp til ferie og lidt ekstra guf.. Da det er svært at få råd til lidt ekstra med 500kr tilbage til en mdr, og vi er to...
Hjælp søges ;-)

Ellers gå på biblioteket og bliv skrevet op til at låne legathåndbogen. Det er godt nok noget af et arbejde at slå op men det kan godt betale sig. Her hvor jeg bor er der også legater man kan søge via kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.