Zoneterapi mod barnløshed, har i prøvet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

stine_olesen

Hej alle

Nu har vi prøvet et godt stykke tid og der er ikke sket noget, det store problem er der går ca 2 mdr mellem min mens, ikke helt normalt, så nu er jeg begyndt at få zoneterapi er godt nok spændt på hvad resultatet bliver.

Jeg er begyndt at få mens smerter, er vildt oppustet og har gang i maven og kvalme fra tid til andet så hun har da fået sat gang i et eller andet.

Nogen andre der har prøvet at få zoneterapi??

Mange hilsner den forhåbningsfulde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Sujan

Følger lige med her...

Overvejer selv zoneterapi eller akupunktur mod barnløshed, men min mens er regelmæssig så ved ikke om det hjælper, da jeg har hørt de mest er for at hjælpe med at få regelmæssig mens

Anmeld

6. februar 2011

stine_olesen

Hej.. nej behøves ikke kørn være pga mens. min svigerindefik zoneterapi efter de havde prøvet i 2 år og hun havde regl. mæssig mens. Det der sker er nemlig at få renset ud og kommet af med gamle affaldsstoffer og gøre det så modtageligt som muligt i form af surhedsgrader osv. så hende hjalp det på. Så synes bestemt du skal prøve eller ihvertfal snakke med en zoneterapi hos dig om det.

Jeg skulle bare høre om nogen her inde også havde prøvet det. Man kan godt mærke hun har været inde og lave noget i systemet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.