Underlig lyde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Alberts/

albert ligger lige så fint og sover, han sover på et værelse som har dør ind til stuen,

kan hører nogle underlige, sære og meget mystiske lyde, går ind for at se hvad han har gang i.

så ligger ham med trut mund og SNORKER på fulde drøn på en mystisk måde med en hånd for det ene næsebord, flytter stille og rolig hans hånd og smutter ud igen. nu SORKER han igen på fulde drøn haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

AnneBJ

Alberts/ skriver:

albert ligger lige så fint og sover, han sover på et værelse som har dør ind til stuen,

kan hører nogle underlige, sære og meget mystiske lyde, går ind for at se hvad han har gang i.

så ligger ham med trut mund og SNORKER på fulde drøn på en mystisk måde med en hånd for det ene næsebord, flytter stille og rolig hans hånd og smutter ud igen. nu SORKER han igen på fulde drøn haha

Haha, det må have lydt sjovt

Jeg har også en gang passet en lille pige, som bare snorkede voldsomt meget. Jeg kunne sidde i den anden ende af huset og være 110% sikker på hun trak vejret, for jeg kunne ikke undgå at høre hende, selvom der var tændt fjernsyn

Anmeld

4. februar 2011

Alberts/

AnneBJ skriver:

Haha, det må have lydt sjovt

Jeg har også en gang passet en lille pige, som bare snorkede voldsomt meget. Jeg kunne sidde i den anden ende af huset og være 110% sikker på hun trak vejret, for jeg kunne ikke undgå at høre hende, selvom der var tændt fjernsyn

hihi sover på samme værelse som ham og an sige dig jeg vågede mange gage i nat og han sover så utrolig uroligt det helt gal

Anmeld

4. februar 2011

Vingummien

Hehe hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.