Kraftige underlivssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

christinak

Jeg havde ægløsning den 29 januar som blev udnyttet, og her til aften har jeg haft de vildeste underlivssmerter, de var så slemme på et tidspunkt at jeg fik helt tårer i øjnene, er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Disa

christinak skriver:

Jeg havde ægløsning den 29 januar som blev udnyttet, og her til aften har jeg haft de vildeste underlivssmerter, de var så slemme på et tidspunkt at jeg fik helt tårer i øjnene, er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

Jeg havde også ægløsning d. 29 januar, og har selv haft lidt smerter, men det har været som små kramper, eller sådan en stikkende fornemmelse, hvor jeg har været nød til at stå helt stille og lade det passere.

Men ved heller ikke hvad det er, ud over at der kunne være en der prøver at sætte sig fast. 

Håber for det bedste for dig. 

Anmeld

3. februar 2011

dorthemus

Jeg tænker implantationssmerter som i, at det lille æg er ved at sætte sig fast..det sker typisk en uge efter

Anmeld

3. februar 2011

christinak

Disa skriver:

Jeg havde også ægløsning d. 29 januar, og har selv haft lidt smerter, men det har været som små kramper, eller sådan en stikkende fornemmelse, hvor jeg har været nød til at stå helt stille og lade det passere.

Men ved heller ikke hvad det er, ud over at der kunne være en der prøver at sætte sig fast. 

Håber for det bedste for dig. 

Tør næsten ikke håbe på noget, for vi var ikke sammen før ægløsningen overhoved, og da jeg så fik ægløsning den 29 januar blev det udnyttet både den 29 og 30 januar for ÆL var allerede negativ efter 24 timer( den 30 om morgenen) så tvivler på den er der.Krydser fingre for at der er en lille spire til dig

Anmeld

3. februar 2011

christinak

dorthemus skriver:

Jeg tænker implantationssmerter som i, at det lille æg er ved at sætte sig fast..det sker typisk en uge efter

Smerterne var meget kraftige så ved ikke rigtig om det kunne være noget i den retning

Anmeld

5. februar 2011

Disa

christinak skriver:

Smerterne var meget kraftige så ved ikke rigtig om det kunne være noget i den retning

Igår aftes mens jeg sad og hyggede med film og tæppe på sofaen, fik jeg kraftige mens agtige smerter, troede jeg fik det røde men der er ikke kommet noget, og skal først have det omkring den 14.

Blev lidt forskrækket for det gjorde virkelig ondt, men håber bare det er på grund af noget godt at det har gjort så ondt.

Masser af baby støv til os begge. 

Anmeld

5. februar 2011

christinak

Disa skriver:

Igår aftes mens jeg sad og hyggede med film og tæppe på sofaen, fik jeg kraftige mens agtige smerter, troede jeg fik det røde men der er ikke kommet noget, og skal først have det omkring den 14.

Blev lidt forskrækket for det gjorde virkelig ondt, men håber bare det er på grund af noget godt at det har gjort så ondt.

Masser af baby støv til os begge. 

Jeg  for at den er der for dig masser af baby støv din vej

jeg har dog ikke haft nogen implantions blødning så tror desværre ikke den er her for mig

Anmeld

12. februar 2011

Disa

christinak skriver:

Jeg  for at den er der for dig masser af baby støv din vej

jeg har dog ikke haft nogen implantions blødning så tror desværre ikke den er her for mig

Nu kunne jeg altså ikke lade være længere, ved godt jeg først har test dag om et par dage, men måtte bare ud og se.

Og den var positiv. 

Håber din også bliver positiv.

Anmeld

12. februar 2011

christinak

Disa skriver:

Nu kunne jeg altså ikke lade være længere, ved godt jeg først har test dag om et par dage, men måtte bare ud og se.

Og den var positiv. 

Håber din også bliver positiv.

Stor tillykke Det blev ikke den her gang for mig desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.