aargh.. verdens sværeste ting er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Mor Christa

AT KLIPPE NEGLE PÅ EN BABY...

har en knægt på 2 mdr, og det er ikke altid man kan nulre neglene af længere... HVORDAN bærer man sig af med at klippe de små negle ?? fatter simpelthen ikk hvordan folk kan gøre det ... har prøvet én gang, og ærligtalt.. Så ha rjeg lyst til at stoppe med at prøve nogensinde igen ... det er jo slet ikke til haha.

Har I nogle gode fif?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

misslea

MissChrista skriver:

har en knægt på 2 mdr, og det er ikke altid man kan nulre neglene af længere... HVORDAN bærer man sig af med at klippe de små negle ?? fatter simpelthen ikk hvordan folk kan gøre det ... har prøvet én gang, og ærligtalt.. Så ha rjeg lyst til at stoppe med at prøve nogensinde igen ... det er jo slet ikke til haha.

Har I nogle gode fif?

Uhhhh ja - det er altså ikke let!!!

Jeg gør det altid mens Wilma sover  Så ligger hun dejligt stille.. heheh!!

Anmeld

3. februar 2011

Mor Christa

misslea skriver:

Uhhhh ja - det er altså ikke let!!!

Jeg gør det altid mens Wilma sover  Så ligger hun dejligt stille.. heheh!!

uh, ja det kunne være jeg skulle gøre det imens han sover :O bum bum.. er bare bange for at han så vågner .

Anmeld

3. februar 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Har I nogle gode fif?

Jeg opgav da hun var 3 uger, og hun blev bare født med såå lange klør hehe... så lige siden har jeg klippet dem. Som regel når hun har været i bad eller er træt. Man skal bare lige få hendes fokus et andet sted hen

Men som Lea skriver... ellers når de sover.. der laver de vist ikke så meget ballade

Anmeld

3. februar 2011

Laulund87

Så prøv på et barn på 14 måneder der har sine egne meninger

Det bliver ikke lettere

Anmeld

3. februar 2011

JustinsMoar

Kan desværre ikke hjælpe.. Justin er jordens nemmeste barn, når det kommer til at klippe negle! Han sidder helt stille og kigger på. Og det har han altid gjort!

Anmeld

3. februar 2011

Mor Christa

Tina&Martin skriver:

Jeg opgav da hun var 3 uger, og hun blev bare født med såå lange klør hehe... så lige siden har jeg klippet dem. Som regel når hun har været i bad eller er træt. Man skal bare lige få hendes fokus et andet sted hen

Men som Lea skriver... ellers når de sover.. der laver de vist ikke så meget ballade

Ihh.. Ja, er jo nødt til at prøve mens han sover nu det kan være det lykkes mig

Anmeld

3. februar 2011

Mor Christa

Laulund87 skriver:

Så prøv på et barn på 14 måneder der har sine egne meninger

Det bliver ikke lettere

haha! ÅH, det glæder jeg mig ikke til! :O Puha

Anmeld

3. februar 2011

Mor Christa

Miracle skriver:

Kan desværre ikke hjælpe.. Justin er jordens nemmeste barn, når det kommer til at klippe negle! Han sidder helt stille og kigger på. Og det har han altid gjort!

Har man lov at være midsundelig

Ville ønske at min Victor gerne ville sidde og kigge på

Anmeld

3. februar 2011

*Sofie*

MissChrista skriver:

Har I nogle gode fif?

Da Malou var lille gav jeg hende altid noget hun kunne holde i den ene hånd imens jeg klippede neglene på den anden. Hun fik altid noget fra pusleskuffen, som hun ikk var super vant til at se. Termometeret, et spænde, snotsugeren...et eller andet.
I dag er der ingen problemer med at klippe hendes negle overhovedet. Hun ligger pænt og venter til jeg er færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.