Sommerbarn <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Sitrani

Mor010711 skriver:

Det er hvert fald sjovt at set at det er de samme tanker jeg går rundt med. 

Også da du oprettede en tråd om hvad og hvor meget man skulle købe.. Der lurede jeg altså også 

Ja, jeg tror også det er rigtigt hvad du siger.. altså at man går med de samme tanker  Hvilket vel også er helt naturligt... Men nogle gange føles det bare som om, at man er den eneste, også fordi jeg ikke synes, at der er super mange, der har termin samtidig med os.... men det er nok bare mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

NoName

Min er fra 22/7 2010 og det var meget varmt, hun sov ovenpå sin dyne med en klud over sig. hun havde små sokker på og bare ben og en langærmet body. Min farmor har hælket et tæppe til hende, det brugte vi også til at lægge over hende om dagen.

Jeg havde ikke rigtig nogen steder jeg kunne stille hende i barnevognen, da vi har ryddet hele haven for træer, så den brugte vi ikke, så  hun sov i liften på sofaen.

Anmeld

3. februar 2011

Mor010711

STN skriver:

Ja, jeg tror også det er rigtigt hvad du siger.. altså at man går med de samme tanker  Hvilket vel også er helt naturligt... Men nogle gange føles det bare som om, at man er den eneste, også fordi jeg ikke synes, at der er super mange, der har termin samtidig med os.... men det er nok bare mig....

Åh jeg synes bare det vrimler med gravide damer der skal føde her til sommer. Men alligevel er jeg den eneste der tænker alle mulige mærkelige tanker... Synes jeg selv. 

Gik faktisk lige gennem min venneliste på fjæsbogen og der er 7 piger jeg kender der er gravide (Det er så lidt spredte terminsdatoer) Det synes jeg er mange. Og så er der et par stykker der skal være far 

Anmeld

3. februar 2011

Sitrani

Mor010711 skriver:

Åh jeg synes bare det vrimler med gravide damer der skal føde her til sommer. Men alligevel er jeg den eneste der tænker alle mulige mærkelige tanker... Synes jeg selv. 

Gik faktisk lige gennem min venneliste på fjæsbogen og der er 7 piger jeg kender der er gravide (Det er så lidt spredte terminsdatoer) Det synes jeg er mange. Og så er der et par stykker der skal være far 

haha.. ja, okay... jeg trækker min udtalelse tilbage  Det er nok bare mig, der ikke har set så mange, der er sat til sommer.... hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.