Minus tab i kg, men i cm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Kloster

Hej hej.

Er nødt til lige at dele det med jer...

Jeg har nu været på omlægning af kosten siden 1. dec (vild træls måned at starte i, men nu skulle det være! ) Her målte jeg mig for første gang. Bryst, talje, hofte, overarm og lår.

Måler mig hver d. 1 ca. Og målte mig så i går for feb måned. Og tænk jer, jeg havde tabt hele 5 cm om hoften, 5 cm om taljen, 3 cm om overarmen og 2 cm om låret. Bryst var det samme. Dette på kun 2 måneder. I vægt har jeg kun tabt mig 3 kg, men der er da godt nok blevet ommøbeleret en smule

Er helt overrasket og ret stolt   Dét giver da motivation

Skal bestemt hen at træne igen i aften. Det er med at nyde det, inden mit abonnement udløber her d. 11. feb. Så er det løb i naturen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Koen.

Hold k***T hvor sejt gået

Anmeld

3. februar 2011

lauras*mor*

Man bliver bare en tand ekstra smilende når målebånden bliver kortere omkring en, og vægten ikke tæller så lang tid som før..

Sejt gået.. og specielt når du startede i dec...

Anmeld

8. februar 2011

Kruse90

Hold kæft hvor er det flot

Gid jeg også kunne smide så meget:d

Anmeld

8. februar 2011

StineW

Kloster skriver:

Hej hej.

Er nødt til lige at dele det med jer...

Jeg har nu været på omlægning af kosten siden 1. dec (vild træls måned at starte i, men nu skulle det være! ) Her målte jeg mig for første gang. Bryst, talje, hofte, overarm og lår.

Måler mig hver d. 1 ca. Og målte mig så i går for feb måned. Og tænk jer, jeg havde tabt hele 5 cm om hoften, 5 cm om taljen, 3 cm om overarmen og 2 cm om låret. Bryst var det samme. Dette på kun 2 måneder. I vægt har jeg kun tabt mig 3 kg, men der er da godt nok blevet ommøbeleret en smule

Er helt overrasket og ret stolt   Dét giver da motivation

Skal bestemt hen at træne igen i aften. Det er med at nyde det, inden mit abonnement udløber her d. 11. feb. Så er det løb i naturen igen

Hold da op, kostomlægning i december... du må have en rygrad som en jernbanesvelle. Godt nok Flot.

Og som du jo så fint er beviset på, så er det jo netop ikke kun vægten man skal holde sig til.

Jeg vil have dig i mine tanker, når jeg selv skal til at "afflæske" om ca 8 uger når jeg har født.

Knus Stine.

Anmeld

9. februar 2011

Kloster

Takkk for svar. Ja der er ret fedt og jeg er fuld motiveret.

Skriver jo alt ned, jeg spiser også de mere syndige ting skal skrives ned. Det er en god fast snor for mig. Også motion kommer ned i min kinabog. Så kan jeg se, hvor længe det er siden, jeg motionerede. Hvilke maskiner jeg brugte, på hvilke niveau og hvor lange. Når jeg løber ude, er det tiden og km der ryger i bogen.

Ved godt jeg skriver meget ned, men mine kg og cm ryger af og det er det, der er målet for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.