Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min pige på 7 mdr. har den siste uge lavet i bleer 3-4 gange dagligt.
Hvor meget kommer jeres af med???
Laura får mme, grød mos og er inden for de sidste 14 dage startet med rugbrødshapsere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Betteisen skriver: Min pige på 7 mdr. har den siste uge lavet i bleer 3-4 gange dagligt. Hvor meget kommer jeres af med??? Laura får mme, grød mos og er inden for de sidste 14 dage startet med rugbrødshapsere.
Er det ellers fint? Eller er det tyndt?
Min pige er 9 mrd., og kan godt have afføring 3 gange om dagen. Det er små omgange, som ikke fylder så meget i bleen :-)
Hehe.. dejligt emne
Jamen det varierer lidt... siden i morges har det været små omgange.. lidt fastere... og her i eftermiddags var det en mere lind omgang. Tænker lidt det kan være opstarten på rugbrød, der har givet lidt anderledes rytme.
Betteisen skriver: Hehe.. dejligt emne Jamen det varierer lidt... siden i morges har det været små omgange.. lidt fastere... og her i eftermiddags var det en mere lind omgang. Tænker lidt det kan være opstarten på rugbrød, der har givet lidt anderledes rytme.
hahahaha
skønt at have et sted hvor man lige kan drøfte sine børns afføring :-) glæder mig til jeg kan være med i den debat
god dag til alle
lillespurv20 skriver: rugbrød kan ændre deres aff. meget, men det er rigtig godt til at holde maven igang
rugbrød kan ændre deres aff. meget, men det er rigtig godt til at holde maven igang
Ja det var også min tanke... hun får kun grød een gang om morgenen nu og rugbrød til frokost... hun elsker det.
Monica1979 skriver: hahahaha skønt at have et sted hvor man lige kan drøfte sine børns afføring :-) glæder mig til jeg kan være med i den debat god dag til alle
Man bliver lidt mindre sart, når man bliver forældre.... hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128