Hurtig hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

FamilenStorm

Hejsa..

Har lige et hurtig spørgsmål, skal til at sende invitationer ud til vores bryllup, hvor jeg så kom til at tænke på om man vedlægger ønskeliste eller om gæsterne får den senere?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

tinasmor

Har ikke holdt bryllup, så kender ikke hvordan det officielt er. Men personligt tænker jeg, at det sikkert er nemmere for alle parter at man bare får den samtidig. For dig spare du enten at skulle sende ud igen, eller maile ud osv. Og for gæsterne har de god tid til at finde på noget. Men igen, ved ikke hvordan det officlet er.

Håber du/I får en god og uforglemmelig dag.

Anmeld

3. februar 2011

LIZO

ville sende den sammen med

Anmeld

3. februar 2011

Mette 28

Hejsa søde..

Vi lavede en ønskeliste hos inspiration så vi ikke fik en masse ens gaver, derudover så lavede vi en hjemmeside med info på og yderligere ønsker, men ellers så skal i næsten sende en med for ellers vil folk bare kime jer ned efter ønsker....

Anmeld

3. februar 2011

FamilenStorm

Mange tak for svar  Var det jeg frygtede.. Invitationerne er nemlig klar til afgang, men ihh det er ønskelisten ikke helt.. Vi er nemlig igang med at renovere hus, så vil jo være oplagt at ønske sig en masse dertil.. problemet er bare at det er lettere at se hvad der kunne være godt når vi når lidt tættere på

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

De bryllupper jeg har været med til har der ikke været ønskelister med. Der har været et telefonnummer på en der har været ansvarlig for det. Brudens søster f.x. Så blev det koordineret lidt, så ikke alle fik de samme ønsker at gå efter. Også lidt efter pris. Den nærmeste familie fik de store ønsker, venner og bekendte fik de lidt mindre ønsker.

Det var også en idé. Så får I måske ikke 35 alfi-temokander i limegrøn

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Heidibh skriver:

Mange tak for svar  Var det jeg frygtede.. Invitationerne er nemlig klar til afgang, men ihh det er ønskelisten ikke helt.. Vi er nemlig igang med at renovere hus, så vil jo være oplagt at ønske sig en masse dertil.. problemet er bare at det er lettere at se hvad der kunne være godt når vi når lidt tættere på

Men så synes jeg da helt sikkert bare I skal sende den senere. Det er jo ingen der siger den SKAL med. Jeg troede at det var fordi den var færdig men du ikke viste om det virkede "påtrængende" at sende en ønskeseddel med. Men hvis det er fordi I gerne vil vente lidt, jamen så synes jeg da helt sikkert bare I skal gøre det.

Anmeld

3. februar 2011

FamilenStorm

kitty skriver:

De bryllupper jeg har været med til har der ikke været ønskelister med. Der har været et telefonnummer på en der har været ansvarlig for det. Brudens søster f.x. Så blev det koordineret lidt, så ikke alle fik de samme ønsker at gå efter. Også lidt efter pris. Den nærmeste familie fik de store ønsker, venner og bekendte fik de lidt mindre ønsker.

Det var også en idé. Så får I måske ikke 35 alfi-temokander i limegrøn

Se det var også en ide.. Men nu er Indbydelserne skrevet og udskrevet, så vil ikke kunne få det skrevet på dem

Må nok bare tage imod de mange opkald og så evt selv dele ønskerne lidt ud..

Kan man tillade sig at have en person, hvor gæsterne kan sige hvad de køber og andre kan høre om hvad der er købt?? Ej vil blive besværligt... ik?

Anmeld

3. februar 2011

FamilenStorm

tinasmor skriver:

Men så synes jeg da helt sikkert bare I skal sende den senere. Det er jo ingen der siger den SKAL med. Jeg troede at det var fordi den var færdig men du ikke viste om det virkede "påtrængende" at sende en ønskeseddel med. Men hvis det er fordi I gerne vil vente lidt, jamen så synes jeg da helt sikkert bare I skal gøre det.

Det var også lidt med tanke om det måske virkede påtrængende..

Men tror bare jeg tager imod opkaldene og sender den ud når folk spørger..  Og så må vi lige lægge hovederne i blød

Anmeld

3. februar 2011

CamillaSoefelt

Heidibh skriver:

Hejsa..

Har lige et hurtig spørgsmål, skal til at sende invitationer ud til vores bryllup, hvor jeg så kom til at tænke på om man vedlægger ønskeliste eller om gæsterne får den senere?

Kram

Jeg synes man vedlægger den...;-)?! Men ved ikke om der er en regel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.